Gå til innhold

Test: HTC Sensation


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et viktig element for meg som kjøper av mobil, uansett om den leveres med Android, windows eller annet operativsystem, er at den kan synkroniseres fullt og helt med Outlook (ikke bare Microsoft Exchange) uten at det må betales for ekstra programvare. De Android-telefonene jeg så langt har arbeidet med har ikke en slik mulighet og det gjør de helt uaktuelle for oss proffbrukere. Noen som har gode ideer/løsninger i så måte (har prøvd alle gratisalternativene for synk med Outlook men de har alle en eller annen begresning som gjør de helt uaktuelle).

 

Kanskje en ide å tenke på litt annet enn fine bilder og spill når det skal vurderes verktøy for de som bruker telefonen til jobb og trenger å synkronisere og bruke epost/web.

 

:cry: Mvh en frustrert mulig kunde på ny telefon!

Lenke til kommentar

Du mener altså at den skal synkes med Outlook på pc'n siden man ikke har exchange server ? Er det et reelt problem for de fleste proffbrukere skal tro ?

 

Hvis så er tilfellet så kan man vel sette opp mailkontoen sin til å bruke imap og så konfigurere mailklienten på telefonen til å gå mot samme konto. Da får man riktignok ikke kalender. Poenget med Android er jo mye å unngå synking mot lokal pc. Det er faktisk mye av grunnen til at jeg liker det så godt.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...