Gå til innhold

– Dette er en bedre maskin enn Macbook Air


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nice :) Har du noen kilder forresten?

Også selv mest interessert i 13", da med minste SSDen og kanskje i3/i5 + 4gb ram med Ubuntu f. eks :---D

 

Noe info om skjermkort? Bare Intel sitt, eller "seperat"?

Kan se for meg at den blir "litt" varm om den får et kraftig skjermkort som du samtidig presser.

Endret av Occi
Lenke til kommentar

Me want. Denne med kun Intel ville være en drøm. Håper bare den ikke koker ballene når man har den i fanget.

 

' timestamp='1307353580' post='17855564']

Utrolig pen!

Her kommer vel Apple med søksmål som vanlig... 10kr på det :)

 

Ja, Apple er jo mongolide.

Lenke til kommentar

Den der kommer med vinduer og ikke frukt...

Men, feil OS for en nettsurfer etter min bok, Linux er bare overlegen om du kun skal surfe på nettet.

XP og Win generelt gikk i sirup på min bærbare, foret den med Linux og den ble nesten like responsiv som min stasjonære med SSD og Win 7.

Og da er den bærbare væpnet med en gammel IDE harddisk og en hundgammel Sempron fra de dagene da AMD lanserte Athlon 64...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

skjønner ikke helt poenget med å lage en maskin tynnest og lettest mulig. at det snakkes om 5 timer batteri vil si 3 timer i praksis ettet litt bruk. hadde vært bedre om man la på en halv cm og 400gram batteri. og heller sagt, vi har 12 timer levetid på 1,5kg :)

 

Det er utrolig greit å slippe å dra med lader

Endret av leifeinar
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, Apple er jo mongolide.

Hvis du skal strø om deg med karakteristikker av denne typen så bør du i det minste skrive det riktig.

Ellers er det du som fremstår som ... vel ...

 

skjønner ikke helt poenget med å lage en maskin tynnest og lettest mulig.

Er det ikke det som gjør den magisk?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For lett studiebruk er jo ultraportable bærbare i 11 - 13" klassen relativt greie. Spesielt da 13" som faktisk er stor nok til å skrives på. Det er noe med å slippe å måtte dra på for mange tunge ting. 400 gram gjør faktisk en forskjell. Men joda, bedre batteritid hadde ikke vært å fornekte. Er selv blitt veldig bortskjemt etter å ha kjøpt 13" MacBook Pro med opptil åtte/ni timer batteritid i praksis (under forholdsvis lett bruk). Kan sitte en hel dag på universitetet uten å måtte plugge i laderen. Det er ren luksus. Men skal man ha ultraportabel er man bare nødt til å ofre litt batteritid, ellers blir maskinen fort for tung og tykk til å virkelig kalles ultraportabel.

Lenke til kommentar

Som Apple-fanboy så må jeg jo bare poengtere hvor mye penere MacBook Air er enn denne. Men Asus er ikke helt på jordet. Det er ikke det "rene" designet Apple har på maskinene sine.

 

Og når den antatte prisen på 11,6" er $1000, så vil vel denne maskinen koste omtrentlig like mye som MacBook Air.

 

Jeg synes det er bra at noen lager en maskin som er såpass lik MacBook Air. KANSKJE det tvinger Apple til å sette ned prisene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...