Gå til innhold

Test: Navionics Marine: Europe HD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Hei, vet at dette er en gammel tråd, men må bare fyre løs med et spørsmål og håpe å få svar uansett :)

 

Jeg har kjøpt denne appen til min iPad2 og sliter virkelig med den, den flytter seg for det første veldig i rykk og napp og er stort sett 70-80m i feil posisjon. Når det er sagt, har jeg enda ikke prøvd den på vannet, men kun på land. Kan dette ha noe å si? At den ikke viser nøyaktig på land, men er desto mer nøyaktig på vannet?

 

Om dette ikke skulle være tilfellet, er det noen som har noen tips til meg?

 

Tar i mot alle svar med stor takk :)

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Hei, vet at dette er en gammel tråd, men må bare fyre løs med et spørsmål og håpe å få svar uansett smile.png

 

Jeg har kjøpt denne appen til min iPad2 og sliter virkelig med den, den flytter seg for det første veldig i rykk og napp og er stort sett 70-80m i feil posisjon. Når det er sagt, har jeg enda ikke prøvd den på vannet, men kun på land. Kan dette ha noe å si? At den ikke viser nøyaktig på land, men er desto mer nøyaktig på vannet?

 

Om dette ikke skulle være tilfellet, er det noen som har noen tips til meg?

 

Tar i mot alle svar med stor takk smile.png

Vurderer denne appen selv, men har den ikke ennå så vet ikke om det med på vann eller land spiller noen rolle, men har du iPad med mulighet for simkort, eller bare wifi versjonen? I hvert fall, wifi versjonen har ikke gps innebygd, så da funker det dårlig. :-)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...