Gå til innhold

Rainbow Six kan bli tolket på nytt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rouge Spear og til dels Raven Shield var begge fantastiske spill som jeg virkelig savner. Desverre har jeg mistet all tiltro til Ubisoft og jeg tviler desverre på at de klarer å finne tilbake til den samme sjelen som de overnevnte spillene hadde rett og slett fordi Ubisoft vil tilfredstille den største spillergruppen som mulig. Jeg har større troen på at Blackfoot Studios, hvor mange av Redstorm Entertainment gutta har dratt, vil kunne klare å få til noe som vil tilfredstille ønskene til Rouge Spear-tilhengerne :D

Lenke til kommentar

Det er nok et steg i riktig retning å sikte på et mer taktisk skytespill, da det faktisk ikke er så mange av den typen skytespill ute nå. Det høres ut som noe man faktisk trenger, for å gi et alternativ til CoD, Halo, Gears of War og alle disse run 'n gun skytespillene.

 

Fantastiske nyheter, og garantert et spill jeg kommer til å følge med på. Er vi skikkelig heldige får vi kanskje se noe på E3. Jeg håpte til og med å se noe Rainbow Six ved forrige E3, så dette har jeg ventet på hehe :)

Lenke til kommentar

Tilbake til hvem spill er mitt spørsmål, før jeg blir skuffet over at de ikke tenker på spill 1-3 i serien.

 

For de som venter på et bra taktisk spill igjen anbefaler jeg et spill som heter Frozen Synapse, det er oppgradert versjon av taktikk delen av de første spilla. Desverre ikke noen 3d gameplay å spillet ut planen med, men det var jo aldri det som gjorde rainbow six serien bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...