Gå til innhold

– Nytt Syndicate blir FPS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri prøvd Syndicate, men ikke noe nytt at et spill som alltid har vært strategi plutselig blir til en FPS. Nesten kun shootere som selger idag, men håper snart folk begynner å bli lei denne endeløse svermen av generiske skytespill... Jeg er ihvertfall veldig lei. Black Ops gav meg ingenting, Killzone 3 syns jeg ikke var så fryktelig bra heller. Kjenner jeg er mett.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri prøvd Syndicate, men ikke noe nytt at et spill som alltid har vært strategi plutselig blir til en FPS. Nesten kun shootere som selger idag, men håper snart folk begynner å bli lei denne endeløse svermen av generiske skytespill... Jeg er ihvertfall veldig lei. Black Ops gav meg ingenting, Killzone 3 syns jeg ikke var så fryktelig bra heller. Kjenner jeg er mett.

Jeg må si meg veldig enig. Vanlige skytespill har vi nok av.

Dog må jeg si jeg liker mye av det Starbreeze har gjort, og de er veldig flink til å få en god stemning i spillene sine. Derfor skal jeg følge litt med på dette prosjektet.

Lenke til kommentar

For en vits, som om noen av oss er interessert i enda en shooter. Grunnen til at vi vil ha Syndicate (og X-Com) tilbake er jo fordi spillet var unikt - og så får vi det mest generiske på markedet. Snakk om å ødelegge alt potensialet for et spill. Hverken fans eller aksjonærer kommer til å bli fornøyd når dette er ferdig, garantert.

Lenke til kommentar

Det er selvsagt veldig god grunn til å være skeptisk av denne nyheten, men jeg synes enkelte hopper litt fort til konklusjoner.

 

Selv om Syndicate var sterkt strategisk har det alltid vært først og fremst et action-spill. Dersom vi får et greit sanntids kart/GPS-opplegg, muligheten til å hoppe mellom de 4 agentene til enhver tid og taktiske elementer som man finner i de gamle Rainbow Six kan kanskje Syndicate anno 2012 fungere utmerket.

 

Jeg er også bekymret men fortsatt ganske trygg på at dette aldri kan ligne på CoD o.l.

Lenke til kommentar

Jeg burde blitt spåmann. Dagens spillbransje er så latterlig at det finnes ikke ord.

 

Hadde blitt mange spåmenner om bare det var kravet. :p

Nei, dette ignoreres fullstendig. Dette og X-COM. For en verden!

 

Edit: Kan selvfølgelig bli brukbart (for en FPS!) men nå som det ikke lenger er i godsak-kategorien så skal det mye til.

Endret av Godsaker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...