Gå til innhold

Anmeldelse: DiRT 3 (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

7 av 10 ? jaja han som lagde denne anmeldelsen likte jo tydeligvis ikke bilspill.. fortjener glatt en 8 av 10 dette spillet mener jeg, lang å god "singelplayer" (dirt-tour tar over 10timer å spille gjennom) å den har split-screen.. dette er bare noen av fordelene dette spillet har...

Lenke til kommentar

Tar ikke gamer.no sine anmeldelser seriøst i hode mitt, blir bare sånn av de :closedeyes:.

 

Ser heller på overallsnittet i utlandet. Og på PC har man mulighet til 1080p, 60 FPS og masse antialiasing på. Min Pc tar Dirt 3 ganske enkelt really.

Kan da velge enten spille Dirt 3 med G25 rattet eller 360 kontroller, så har masse valgmuligheter. Hos meg er spillet en 8.8 til nå :) Elsker rally, det har jeg alltid gjort!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

7 av 10 er jo en god score. Lei av at alle forventer 9 eller 10 for et spill, de karakterene bør være forbeholdt de virkelige gode og grensesprengende spillene. Blir som i Hi-Fi pressen hvor du sjelden ser en karakter under 80% av toppscore da manger anser alt lavere for dårlig.

Lenke til kommentar

7 av 10 er jo en god score. Lei av at alle forventer 9 eller 10 for et spill, de karakterene bør være forbeholdt de virkelige gode og grensesprengende spillene. Blir som i Hi-Fi pressen hvor du sjelden ser en karakter under 80% av toppscore da manger anser alt lavere for dårlig.

 

joda 7 av 10 er en grei score det men personlig ville jeg glatt gitt det en 8 av 10, dette spillet har en utrolig lekker grafikk, bil"fysikken"(handlingen) er veldig god, å det er gode muligheter for flerspiller å tilogmed SPLITSCREEN noe som de fleste i bilspill bransjen ser ut til å ha gått bort ifra.. Men ja det er jo ikke grensesprengende(det bygger jo vidre på dirt2 som også var ett meget godt spill..) men hva med f.eks blackops å annet møl?? hvilken karrakter fikk det? å er det grensesprengende?? neida her har vi ett veldig godt spill som er øyegodis samtidig som det mange timer med morro enten alene eller sammen med venner (i soffaen eller online)så sant man liker bil-spill vel å merke...

Endret av ronja123
Lenke til kommentar

Godt mulig dette spillet fortjener 8 av 10, jeg har ikke spilt det så det kan jeg ikke uttale meg om. Jeg mener at, på bakgrunn av en generell misnøye på forumet med "dårlige" karakterer, at folk ikke ser hele karakterskalaen. Et middelmådig spill er 5, men her inne tolkes ofte alt under 7-8 som slakt.

 

Forøvrig helt enig med deg med tanke på karaktersettingen på Black Ops og tislvarende spill ;)

Lenke til kommentar

La meg bare få klare opp i noe:

 

Jeg liker bilspill godt og synes Dirt 3 er et godt spill som jeg har hatt og fremdeles kommer til å ha det moro med. Jeg tror at de av dere som ikke forstår hvorfor det "bare" får syv, må lese gjennom en gang til - da jeg selv føler at det er ganske klart. Jeg dvelte lenge mellom syv og åtte, som var de eneste karakterene jeg vurderte etter å ha spilt det en stund. Noen nier var aldri aktuelt, det er dette spillet for langt unna.

 

Vi blir som oftest skutt uansett hva vi gjør. Enten gir vi for lav karakter eller så gir vi for høy karakter, hvilket er fair nok så lenge kritikken er begrunnet. Men kom ikke slentrende med Black Ops, for det fikk heller ikke mer enn en "stakkarslig" syver av meg :)

 

At et spill har god grafikk behøver ikke å bety noen ting hvis fundamentet i spillbarheten ikke er god nok, noe spillutviklingen har bevist igjen og igjen. Hvis man tror at man kommer til å lage et godt spill hvis man legger størstedelen av fokus på pen grafikk, kommer man til å feile - så enkelt er det :)

Endret av EmmJay
Lenke til kommentar

6/10 for min del. Kjøringa er blitt ganske rar. Det går ikke an å kjøre av veien lenger. Bilene oppfører seg som om de var på en lekebilbane (slike med en tapp under i front).

Grei grafikk på konsoll, morsomt med Norge, knall med mer rally og rallycross, _RÆVA_ med alt det Ken Block/Tanner Foust- dritet. Jeg hater virkelig Drifting og Gymkhana og det opplegget der.

Pluss for splitscreen.

Til neste spill bør de gå tilbake til layouten de hadde i Dirt 1's singleplayer. Mer penger hvis man kjører på vanskeligere nivå og bort med alle tullete hjelpemidler. Det lettere å kjøre uten hjelpemidler enn med.

 

Jeg syntes fremdeles at Dirt 1 er best av de 3. Overlegent.

Endret av StorPeder
Lenke til kommentar

^ Evt. et nytt Richard Burns Rally.

 

Jaja, simulator(vansklige) spill blir for nisjè for mainstream-spillbransjen. Men det er lov å håpe :love:

 

Edit, blir å kjøpe dette på grunn av den elskbare billisten, gamle rallybiler! :dribble:

Endret av l0Ff
Lenke til kommentar

6/10 for min del. Kjøringa er blitt ganske rar. Det går ikke an å kjøre av veien lenger. Bilene oppfører seg som om de var på en lekebilbane (slike med en tapp under i front).

Jeg blir heller ikke helt klok på hvordan bilene oppfører seg, men jeg sliter med å holde meg på veien. En liten flikk med stikka så har man en enorm breisladd, en kontrabevegelse med stikka, så ligger bilen 90 grader andre veien, og havner i et tre. Nå har jeg ikke brukt mye tid på spillet, så det kommer seg sikkert etterhvert, men jeg har følelsen av at en del av dagens bilspill overdriver slikt veldig for å skape en mer actionfylt opplevelse. Hadde noe av den samme opplevelsen med NFS: Shift, hva jeg gjør virker ikke å henge direkte sammen med forhjulene. Da blir jeg fort frustrert og får lyst til å plukke opp et annet bilspill.

Endret av Aasgaard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...