Gå til innhold

Carmageddon vender tilbake


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Jeg går litt i mot "hipsterbanden" og innrømmer gladelig at det var TDR 2000 jeg koste meg mest med av de forrige spillene. Det å endre prisen på samtlige biler i tekstdokumentet ble også nærmest en selvfølge :p

 

Gleder meg til å se hva neste spill har å by på.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hva, kunne man endre på prisen? Curses! Og jeg som fullførte spillet på lovlig vis!

 

Jepp. De lå alle sammen i klartekst i et .txt-dokument. Med årene så ble det til at jeg også fullførte på lovlig vis.

Lenke til kommentar

For å tråkke noen på tærne her... :D

 

TDR 2000 var tull og fjas sammenlignet med Carma 1 og 2, man fikk jo ikke ødelagt bilen på en tilfredstillende måte, og ikke effektene var heller ikke veldig spennende. I carma 2 kunne man kjøre i 200 mph, treffe en vegg med halve fronten på bilen og ende opp med å dele bilen på langs. I tdr 2000 stoppet bilen med et brak og man hadde litt mer skade på bilen. Nei, jeg vil ha flere insta-death-crash. Gledelige nyheter at de skal basere seg på orginalene, selv om jeg har sterk tvil til at dette vil klare å leve opp til de enorme forventningene som jeg har ;) Litt slik som med Twisted metal dette :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For å tråkke noen på tærne her... :D

 

TDR 2000 var tull og fjas sammenlignet med Carma 1 og 2, man fikk jo ikke ødelagt bilen på en tilfredstillende måte, og ikke effektene var heller ikke veldig spennende. I carma 2 kunne man kjøre i 200 mph, treffe en vegg med halve fronten på bilen og ende opp med å dele bilen på langs. I tdr 2000 stoppet bilen med et brak og man hadde litt mer skade på bilen. Nei, jeg vil ha flere insta-death-crash. Gledelige nyheter at de skal basere seg på orginalene, selv om jeg har sterk tvil til at dette vil klare å leve opp til de enorme forventningene som jeg har ;) Litt slik som med Twisted metal dette :D

Åååh? Jeg husker opptil flere ganger at bilen min ble most i fillebiter, også i TDR 2000.

Lenke til kommentar

Ny info!! :

 

The Development of the new game

 

Hi all - just posting to set something straight. Our press release said that we are "actively seeking a partner with whom to move the project on to full production", which is being misconstrued by some as meaning that we want somebody to help us develop the game.

 

This is NOT the case. Don't worry, STAINLESS will be developing Carma:Reincarnation, entirely in-house. We still have five or the original eight Carma 1 team members here:

 

Myself (Lead programmer and half of original Carma design team)

Nobby (Lead artist and other half of original Carmadesign team)

Matt Edmunds (did the AI programming, now our COO)

Shaun Smith (artist, now Creative Director)

Dr Kev Martin (physics programmer (still) - single-handedly redefined video game physics)

 

Plus, from Carma 2

 

Trifle (programmer, now Exec Producer on Reincarnation)

 

Not to mention loads of really talented artists, programmers, producers and designers who have joined us more recently. So Carma development will not be put into the hands of anybody but us.

 

No, what the press release actually meant, was that we're looking for partners for funding, publishing, distribution, etc. I.e. all the boring stuff. So you can breathe again now. Panic over. Nothing to see here. Oi, I said FUCK OFF!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...