Gå til innhold

Corsair lanserer kabinetter for spilleren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

400R hadde mye til felles med Fractal Design Define R3. R3 ser mer stilrent ut, har meget god støyisolering, og har flere 3,5" brønner.

400R, på den andre siden, har flere 5,25" brønner, mulighet for større vifte i sidedøra, og USB3 i front (ser det ut som).

 

Samme prissjikt, layout, vifteplasseringer og kabelrydding.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hvem / hva / hvilket spør du om?

Samme prissjikt, layout, vifteplasseringer og kabelrydding.

Men ingen støydemping på Corsair.

Ergo: Fractal > Corsair

Lenke til kommentar

Det kom jo ganske klart ut av innlegget mitt... Jeg oppsummerte områder der hver var bedre enn den andre, før jeg tok for meg likhetene.

 

Angående hvilket som er best, blir jo det da en prioritering av forskjellene. Dersom man ønsker maks kjøling, kan kan det se ut som at corsair vinner. I tillegg mangler R3 USB3 foran og har færre 5,25" brønner (2 vs 4).

 

Nå skal det sies at R3 har gjort det godt i tester temperaturmessig, på tross av den gode støyisoleringen, og jeg har ikke lest test av R400/R500, så det er et forbehold der.

 

Ellers har jeg et R3 som er meget støysvakt, og passer godt sammen med TVen som mediesenter/filserver.

Lenke til kommentar

Jeg vil helst at Corsair og Fractal kommer med et midi-kabinett som har PSU plassert i front og færre brønner til HDDer. Noe slikt som Lian Li PC-A05N. For helt seriøst, hvem er det som bruker 6 stk 3,5" eller fire 5,25". Ytterst få. En enkelt harddisk rommer så mye som 3TB om nødvendig, og SSDer kan i de fleste tilfeller klistres til kabinettgulvet eller lignende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg vil helst at Corsair og Fractal kommer med et midi-kabinett som har PSU plassert i front og færre brønner til HDDer. Noe slikt som Lian Li PC-A05N. For helt seriøst, hvem er det som bruker 6 stk 3,5" eller fire 5,25". Ytterst få. En enkelt harddisk rommer så mye som 3TB om nødvendig, og SSDer kan i de fleste tilfeller klistres til kabinettgulvet eller lignende.

 

Sier noe der..

 

Skulle likt å sett noen lage noe ala skissa mi:

 

post-129856-0-67762100-1306934228_thumb.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...