Gå til innhold

Dette er Intels Ultrabook


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal ikke se veldig nøye på maskinen i artikkelen for å gjette hvor inspirasonen kom fra. Selvsagt var ikke Apple først med ultraportable -- Sony hadde f.eks. mye som var forut for sin tid mens jeg dro rundt på 12" PowerBook.

 

Synes ikke en helt skal undervurdere paradigmene som ligger i slik kategorisering: jeg ser dette som en delvis videreføring av det beste ved netbooks, samtidig som man har fjernet noe av elendigheten de er belemret med. Burde kanskje bare hete "betalbar og syltynn", riktignok.

Lenke til kommentar

Når ble det nytt og spennende å kopiere Apple? Tror disse maskinene har mye for seg og konkurranse er bare fint, men noen nyhet er det ikke.

 

Apple var da ikke først ute med ultraportable?

 

AtW

Du ser ingen likheter?

 

Hva har svaret ditt med påstanden min å gjøre? At du mener at den nyeste macbook air likner på asus UX har vel ingenting med hvorvidt apple var først ute med ultraportable å gjøre?

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvordan på noen som helst måte dette er revolusjonerende eller nytt. Det er svært åpenbart at om et par år vil laptopene være tynnere og raskere. Apples MacBook Air er jo omtrent så kraftig som en vanlig laptop også.

 

Dette er bare tull fra Intel sin side for å skape mediadekning.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Når i svarte helvete ble dette en apple-debatt? Noen folk er skrudd feil sammen tydeligvis. Dette er en tynn pc, ferdig med saken.

All debatt, er en apple-debatt.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...