Gå til innhold

Ukjent HTC-mobil fanget på video


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke for å være blærete eller noe, men jeg syns ikke det er så veldig vanskelig å gjette hva slags telefon dette er.

For det første så er det HTC Trophy skallet. Og siden telefonen har Windows Phone 7 så er sjansen stor for at det er en oppfølger til HTC Trophy.

Eventuelt så er det HTC 7 "Et-eller-annet". De har jo allerede HD7 som er toppmodellen, 7 Trophy som er en mellomting, 7 Mozart og 7 Surround som er musikktelefoner, 7 Pro som har tastatur, så da mangler vi jo bare en Windows Phone 7 telefon fra HTC som er en kameratelefon.

 

Så for å konkludere; Oppfølger til HTC 7 Trophy eller en HTC 7 "Kameratelefon".

Lenke til kommentar

Virkelig flott grensesnitt må jeg si. Nå gjenstår det bare å få litt solide apps som eks. Spotify. :thumbup:

Enig i denne. Slik det ser ut er GUIen direkte nydelig, selv om den virker ørlite dårlig tilpasset til skjermens oppløsning enkelte steder. Syns også de kunne utnyttet plassen til høyre litt bedre, sånn det er nå er det et helt svart felt som er nesten tomt. Kunne vært utnyttet til noe.

Lenke til kommentar

Syns folk bør prøve WP7 en gang i livet sitt.

Det er tidenes smootheste OS. Har enda ikke opplevd lag og dårlig respons på min Focus :)

Det skal sies at jeg skal ha en Android telefon neste gang, men det er bare for å ha prøvd alt :p

iOS 5 høres veldig lovende ut også. Så det blir spennende å følge med på mobil OS fronten i år :)

Lenke til kommentar

Ble glad når jeg leste "Ukjent HTC-mobil fanget på video".

 

men så leste jeg at den kjørte WP Mango så lukka jeg bare fanen,.

 

Så kul du er.

 

Takk!

 

 

 

 

Ble glad når jeg leste "Ukjent HTC-mobil fanget på video".

 

men så leste jeg at den kjørte WP Mango så lukka jeg bare fanen,.

Synd. Syns Mango virker svært snasent.

 

Hilsen fornøyd Android-bruker. :)

 

Skal innrømme at jeg aldri har prøvd Mango, eller sett på det spessielt.

 

Men liker ikke det inntrykket jeg fikk av videoen i artikkelen =(

Lenke til kommentar

har en Mozart med WP7, og må si at jeg hittil er ganske så fornøyd. Alle de tingene jeg er misfornøyd med ser ut til å bli fikset i Mango !!

Og i tillegg kommer det full integrasjon av skydrive/office365 noe som burde være grunn nok for de fleste til å vurdere WP.

 

Jeg har tidligere hatt mange varianter av Windows Mobile. Enkelte ganger har de vært langt framme, men som oftest har det vært treigt og tungvint som har vært nøkkelordene. Men nå er WP fullt på høyde med konkurrentene. Jeg synes framdeles Tile designet er stygt. Det er bedre enn iphone sitt icon system, men langt bak Android med f.eks Sense. Men det er jaggu meg effektivt. Og er det noe mennesker som er avhengig av mobil i arbeidet er interessert i, så er det effektivitet.

Jeg er antagelig litt pysete, og endel Android fans blir sikkert forbannet av å lese dette, men jeg anbefaler ikke folk (i business markedet) å kjøpe Android baserte telefoner pga sikkerheten. Jeg tror at Android er det OS' som kommer til å bli 'primary target' for ondsinnet kode i tiden framover. Tror ikke jeg er alene om teorien, siden jeg vet om flere større selskap som har standardisert på iPhone (Og det er hvertfall ikke på grunn av kvalitet på hardware/glass og god kundeservice :p )

 

Når Mango kommer, ser jeg det som veldig sannsynlig at dette blir hoved anbefaling, telefonene koster 1000-1500,- mindre enn en iphone, gjør samme jobben, og har samme sikkerhet :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...