Gå til innhold

Nå kan du snart få privat domene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

.priv.no er jo verdenshistoriens mest usexy domene! Skulle heller frigjort .sj (Svalbard og Jan Mayen) og .bv (Bouvetøyen) for vanlige folk uten organisasjonsnummer..

 

I skrivende stund har jeg et par domener, bl.a. [etternavn].me, og jeg tviler på jeg kommer til å bytte det ut med [etternavn].priv.no..

 

Har man litt fantasi og et passende etternavn, så kan man jo få seg domener alá hauke.li og rundhov.de..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vel i grunn ikke noe spesielt nytt her. Det eksisterer alt private brukere av priv.no, det egentlig nye her er vel heller at man relanserer en tjeneste som tidligere var drevet av private aktører. Det er for så vidt fint at man viderefører et slikt tilbud da det gir privatpersoner et alternativ.

Endret av BlueBench
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vel i grunn ikke noe spesielt nytt her. Det eksisterer alt private brukere av priv.no, det egentlig nye her er vel heller at man relanserer en tjeneste som tidligere var drevet av private aktører. Det er forsovet fint at man viderefører et slikt tilbud da det gir privatpersoner et alternativ.

 

Men privatpersoner HAR jo et hav av alternativ som ikke er mindre attraktive sub-domener..

Lenke til kommentar

De som bruker penger på et slikt domene, er vel de som går på eposter med lotterigevinst eller arv fra presidenten i Burkina Faso.

Det er ingen grunn til å bli spydig og frekk. Som det kommer klart frem av denne tråden er det tydeligvis enkelte som ser nytten i .priv.no-domener. Personlig ser jeg ikke poenget, men jeg mener ikke at de som kjøper slike domener er mindre intelligente enn resten av oss.

 

Skrivefeil skal ikke kommenteres. To innlegg har blitt slettet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Priv.no er jo nesten like attraktivt som Freewebs. De som bruker penger på et slikt domene, er vel de som går på eposter med lotterigevinst eller arv fra presidenten i Burkina Faso.

Priv.no vet man er mer seriøst enn freewebs, gmail, hotmail osv., så jeg vil påstå det er mye mer attraktivt enn Freewebs.. :roll:

 

Om jeg skal ha .no domene må jeg skaffe meg enkeltpersonsforetak eller organisjonsnummer på en annen måte. For enkel mail, kanskje en visittkort-webside og lignende holder det her i massevis.

 

Jeg mener altså at jeg kunne brukt penger på dette,jeg studerer til mastergrad i Datateknikk ved NTNU, så er vel ikke akkurat typen til å gå på nigeria-spam. Så slike spydigheter kan du holde deg for god til. :roll: :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...