Gå til innhold

Nå kan den kjøre Ubuntu


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

og hva gjør det at de skriver om det? alle som vil ha det meste ut av telefonen sin "hacker" jo den.

Nå er det ikke lett å se om den setningen er ment som ironi eller skryt, men kan ikke se hvordan det skal være negativt å skrive om dette.

 

HTC kommer dem allikevel litt i forkjøpet. Har lest noen greier om at de skal gjøre det enklere for de som ønsker å hacke telefonene ved å levere dem uten låst boot loader.

Lenke til kommentar

og hva gjør det at de skriver om det? alle som vil ha det meste ut av telefonen sin "hacker" jo den.

 

Aleksander8 skriver det er bra, ikke att det ikke er bra.

 

Er forøvrig helt enig i dette.

 

kudos til deg som tolket setningen min akkurat slik den var ment, :)

 

Jeg leser gjerne mer nyheter ala denne, det skjer jo veldig mye innen hacking av mobiler nå for tiden, og har man litt tålmodighet til å lese så kan man blodtrimme en billig Huawei nesten opp til Optimus 2x nivå.

Endret av aleksander8
Lenke til kommentar

Jeg leser gjerne mer nyheter ala denne, det skjer jo veldig mye innen hacking av mobiler nå for tiden, og har man litt tålmodighet til å lese så kan man blodtrimme en billig Huawei nesten opp til Optimus 2x nivå.

Hehe, blodtrimme en mobil? Høres som om å trimme mopeder eller biler.

Pass på, så staten ikke tar deg!

 

Ellers takk for kommentaren, det slo inn i meg at jeg ikke behøvde noe mer enn en Huawei. :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...