Gå til innhold

MSI slipper solid spillbærbar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At du får Asus som har bedre skjermkort til 9k er bra, men MSI sinne gamer laptops så han man mulighet for mye mer enn dette. De pcene har one touch clock eller touch panel som gir deg hav av muligheter til å stille inn dine favoritt instillinger. Trenger du litt extra kraft når du skal spille litt krevede spill så er det bare å trykke på en knapp så har man clocket cpuen osv... Men jeg har sett de pcene i butikk, det er stor forskjell fra bilde til real produkt.

Lenke til kommentar

Eg måtte ut og handle jobblaptop her om dagen, eg trengte ein kraftig quadcore med støtte for mykje ram.

 

Elkjøp var dei einaste her i Stavanger som kunne levere på timen og dei hadde bare to Intel Quad Core inne. Den stygge MSIen i denne artikkelen her og ein Alienware.

Alienwaren var altfor dyr og var langt langt over budsjett. MSIen derimot låg på ein fornuftig pris, men den var såååååå stygg! Eg kan jo ikkje dra med ein sånn bling bling PC med på oppdrag ute hos kunder. Elkjøp selgeren forstod det heller ikkje at eg ikkje kunne ha ein sånn PC. Den har jo gode spesifikasjoner.

 

Det enda opp med at eg handla ein billig AMD Quad Core på Elkjøp og heller brukte litt ekstra på ein SSD.

Lenke til kommentar

1. Hvor får man en Asus til 9k med bedre skjermkort? Så vidt jeg kan se har dagens Asus G53SW GTX 460M skjermkort ... altså bittelitt svakere skjermkort. Den kommende G54 vil også få GTX 560M, men om det blir til 9k, er usikkert.

 

2. Kraftige spillbærbare som ikke ser fjortis ut, får man i Multicom Kunshan P150/170. De kan også fås med nær dobbelt så kraftige skjermkort som dette, med HD 6970M og GTX 485M.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...