Gå til innhold

Vant du Xbox 360 Slim? (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FLOTT!

 

Enda en konkurranse som jeg ikke får med meg. Utrolig at de vil få alle til å gå innom Tek.no, når den portalen glemmer å ta med konkurransene (eller gir dem en liten spotlight). Dette er den andre konkurransen jeg misser.

 

Nei takk, nå bruker jeg Hardware.no og Gamer.no.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

FLOTT!

 

Enda en konkurranse som jeg ikke får med meg. Utrolig at de vil få alle til å gå innom Tek.no, når den portalen glemmer å ta med konkurransene (eller gir dem en liten spotlight). Dette er den andre konkurransen jeg misser.

 

Nei takk, nå bruker jeg Hardware.no og Gamer.no.

Jeg svarte via gamer.no

Lenke til kommentar

FLOTT!

 

Enda en konkurranse som jeg ikke får med meg. Utrolig at de vil få alle til å gå innom Tek.no, når den portalen glemmer å ta med konkurransene (eller gir dem en liten spotlight). Dette er den andre konkurransen jeg misser.

 

Nei takk, nå bruker jeg Hardware.no og Gamer.no.

 

Hei

 

Tek.no publiserte saken samtidig med de andre sitene lørdags morgen kl 05:00, og den ligger ennå ute:

http://www.tek.no/

 

Sjekker du innom lørdags morgen vil du alltid finne konkurransen nær toppen av siden, men det er klart at med så mye stoff som nettverket publiserer i løpet av en helg, så faller ting raskt nedover på Tek.

 

Synd at du ikke fikk med deg konkurransen, men kan i alle fall love at det vil komme en ny sjanse hver lørdags morgen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...