Gå til innhold

Asus Transformer når 1,5 GHz


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker grunntanken bak dette konseptet. Du kan altså klokke Android-brettet ditt til 1,5 GHz slik at det "krasjer/henger/låser seg" fortere enn det normalt ville. Amazing!! :roll:

 

 

Nå er ikke dette for å kjøre brettet permanent på 1,5 Ghz, men heller å teste hvor langt det er mulig å tøye strikket. Uansett er det flott at XDA milijøet har tatt Transformer inn i varmen :) Da kan det bli mye gøy utvikling på padden.

 

Gleder meg vertfall til jeg får min :D

Lenke til kommentar

Liker grunntanken bak dette konseptet. Du kan altså klokke Android-brettet ditt til 1,5 GHz slik at det "krasjer/henger/låser seg" fortere enn det normalt ville. Amazing!! :roll:

lol

 

Hvis du tror det er poenget med overklokking tar du grundig feil. Og ""krasjer/henger/låser seg"fortere enn det normalt ville"? Har du noen erfaring med at Transformer henger seg? Eller ligger det info om det på nettet? Eller er du bare her for å spre litt kvalme? :roll:

 

Og det er noe som heter stabil overklokking, slik at man får høyere ytelse, og ting er fortsatt like stabilt.

 

Dette liker jeg, ihvertfall mtp at jeg skal skaffe meg en slik en, og kommer uten tvil til å roote den! :wee:

Lenke til kommentar

Siden første gang jeg leste om denne, ville jeg ha den, og nå vil jeg ha den ennå mer. På jobb bruker jeg en sånn minipc med winXP hele tida, men syns den begynner å bli treig og utrooolig kjedelig i forhold til Transformer. Jeg VIL ha en transformer. Begynner dessuten å bli ganske så tilhenger av Android. Venter Galaxy S2 om en uke, og da blir det liv i heimen! :):):)

 

Siden første gang jeg leste om denne, ville jeg ha den, og nå vil jeg ha den ennå mer.

På jobb bruker jeg en HPmini-pc med winXP hele tida, men syns den begynner å bli treig og utrooolig kjedelig i forhold til Transformer. Jeg VIL ha en Transformer.

 

Begynner dessuten å bli ganske så tilhenger av Android. Venter Galaxy S2 om en uke, og da blir det liv i heimen! :):):)

Lenke til kommentar

Personlig er det ganske genialt syns jeg, da jeg surfer veldig mye på galaxy s telefonen min til og fra skolen (over en time reise), så ser fordelen med å kunne surfe på en større skjerm :]

Og med tastaturet så kan den enkelt støttes på fanget istedenfor å holde den på en ubehagelig måteg på bussen.

Bærbaren min er rett og slett for stor og tungvind til å bare enkelt dra opp av sekken og begynne å surfe (må også skru på hotspot nettverk på telefonen) på bussen.

:]

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...