Gå til innhold

Sjekk ut det stilige kameraet!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tar deg på ordet jeg. Vis oss hva du kan, da vel.. !

Send meg materialene, så skal jeg fikse det.

 

Sendt adressen din på PM, så skal du få tilsendt bjørk og kirsebær-bladfiner samt messing i forskjellige utførelser til bearbeidelse og jeg skal jaggumed ettersende andre materialtyper hvis du savner det :)

Endret av Nautica
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Tar deg på ordet jeg. Vis oss hva du kan, da vel.. !
Send meg materialene, så skal jeg fikse det.

Har du ikke noe passende plank liggende i garasjen? Det var sånn jeg forsto påstanden din.

 

____

 

Lekkert kamera! Kult med buet perspektiv. Men dessverre alt for dyrt for meg.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Tar deg på ordet jeg. Vis oss hva du kan, da vel.. !
Send meg materialene, så skal jeg fikse det.

Har du ikke noe passende plank liggende i garasjen? Det var sånn jeg forsto påstanden din.

 

____

 

Lekkert kamera! Kult med buet perspektiv. Men dessverre alt for dyrt for meg.

Les det jeg skriver:

Ser ut som noe jeg kunne snekret sammen i garasjen. Uansett så var nå poenget mitt at jeg ikke synetes kameraet var noe å rope hurra for.

Endret av Kimma16
Lenke til kommentar
Tar deg på ordet jeg. Vis oss hva du kan, da vel.. !
Send meg materialene, så skal jeg fikse det.

Har du ikke noe passende plank liggende i garasjen? Det var sånn jeg forsto påstanden din.

 

____

 

Lekkert kamera! Kult med buet perspektiv. Men dessverre alt for dyrt for meg.

Les det jeg skriver:

Ser ut som noe jeg kunne snekret sammen i garasjen. Uansett så var nå poenget mitt at jeg ikke synetes kameraet var noe å rope hurra for.

 

Send meg adressen din å så skal jeg med glede sende deg noen plankebiter og litt messing.

Forrutseningen er at du forplikter deg å poste resultatet her om 2 mnd, siden du enkelt skulle snekre det sammen må det være rikelig med tid.

Lenke til kommentar

Send meg materialene, så skal jeg fikse det.

Kanskje ikke komme med så kjepphøye uttalelser, da, når du egentlig ikke mener det. Greit nok at du startet med å skrive litt hypotetisk, men setningen over, som da også ble besvart på angående materialer, er en oppfordring som er ganske soleklar.

 

 

Ellers viser utseendet på kassa at dette er solid håndverk - ingen synlige skjøter, nydelig tre, perfeksjon i detaljene. Vitner om like pertentlig fokus på detaljene og mekanikken inne i kassa. At noe er laget i tre betyr ikke dermed automatisk at det ikke er høyt nivå på teknikken.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...