Gå til innhold

Test: Fire knallgode mobilspill til helgen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har merket at angry birds går mye dårligere på android enn iOS? er det dårlig kodet eller kjører iOS programmer bedre ?

 

Kommer helt an på hvilken androidtelefon du har. Har gått helt glatt på mine to siste telefoner (Nexus One og nå Galaxy SII).

 

Gameloft sin side er forøvrig helt trygg (det er de som har laget spillene). Ganske tåpelig av de å ikke legge ut alle spillene på Android Market.

Lenke til kommentar

Synd eternal legacy ikke funker på gs2 enda.

 

Hvorfor ikke?

Aner ikke, jeg lastet den ned, eller fikk apk av en kompis og den ble helt sort etter jeg startet den. På siden dems når jeg trykka på galaxy s2, så sa de at telefonen ikke vil kjøre den.

Edit: tror det er noe med samsung bruker noe nytt i telefonen dems, slik de må tilpasse gs2, håper det skjer snart :)

Endret av johnd2407
Lenke til kommentar

Synd eternal legacy ikke funker på gs2 enda.

 

Hvorfor ikke?

Aner ikke, jeg lastet den ned, eller fikk apk av en kompis og den ble helt sort etter jeg startet den. På siden dems når jeg trykka på galaxy s2, så sa de at telefonen ikke vil kjøre den.

Edit: tror det er noe med samsung bruker noe nytt i telefonen dems, slik de må tilpasse gs2, håper det skjer snart :)

 

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1087427

Lenke til kommentar

For dere som venter på "Cut the Rope" for Android!

 

Jeg fant en som jeg har lagt ut på dropbox mappa mi!

 

Jeg har prøvd den på Samsung Galaxy S II og HTC Desire, funker som en drøm!

 

 

http://dl.dropbox.com/u/9982608/Cut%20the%20Rope%20%284.0.0%29.apk

Funker svært dårlig på min ZTE Blade, men det kan ha med at jeg kjører CyanogenMod7. Mange ikoner og elementer vises ikke, og bildet er lavoppløst og fyller ikke skjermen.

 

Tror heller jeg venter på en ekte utgave, for dette er bare en dårlig port! :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...