Gå til innhold

– Ballmer forsnakket seg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Det er ikke bedre å framstå som en tv-shopselger for det super-duper-megavaskepulveret!

 

Da foretrekker jeg en mer kjedelig toppsjef som heller framstår som mer seriøs.

Lenke til kommentar

Det er ingen bombe at det kommer et nytt Windows, men jeg kan tenke meg at MS hadde foretrukket om det ikke ble kjent allerede nå.

Microsoft har aldri lagt skjul på at det kommer en ny versjon av Windows etter Windows 7.

Og fordi det er litt tungvint å gå rundt og si "the next version of Windows", så har de internt omtalt det som "Windows 8". Ballmer snakket også om "the next version of Windows" i sin tale, men så kom han i skade for å bruke "Windows 8" et par ganger, and the media crowd went wild ...

 

fjær -> kylling på 24 timer.

Lenke til kommentar

Det er ikke bedre å framstå som en tv-shopselger for det super-duper-megavaskepulveret!

 

Da foretrekker jeg en mer kjedelig toppsjef som heller framstår som mer seriøs.

 

Alt er da situasjonsbetinget. Når han gjennomførte det kjente "Developers, developers, developers" segmentet sitt så var dette perfekt for den situasjonen han var i. Han skulle motivere og skape entusiasme blandt utviklere, og da nytter det ikke å stå rett opp og ned og prate monotont.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...