Gå til innhold

The Witcher 2 avslørt til 360? (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm. En kjapp tur innom piratbukta viser at spillet er ca. 14gb stort. Er spillet strukturert slik at det kan fordeles på to discer?

 

Det er nesten litt synd om The Witcher 2 blir lansert til konsollene. Jeg synes det er flott at pc-spillerne har noen storspill for seg selv. Samtidig har jeg også veldig lyst til å teste spillet, så jeg håper egentlig at det får en konsollversjon.

Lenke til kommentar

litt synd at det kommer ut til konsoll, synes at PC skal få ha noen gode spill ekslusive, slik som konsollene har.

 

lurer også på hvordan det kommer til å se ut, for å dra spillet på høyeste settings trengs det jo minst ett 590 eller 6990 og en kraftig quad core, mens xbox og ps3 kjører på utdatert teknologi fra 2006-7 =/

Lenke til kommentar

Ikke til PS3 altså?

Jeg tror det kommer til PS3 også. Når de først har sagt A så kan de like godt si B.

 

Det er dog mulig at de har begrensede ressurser, og at de ønsker å fokusere på 360. En annen mulighet er selvsagt at MS har vært ute og raslet med pengepungen.

 

Det blir latterlig hvis man begynner å få spill på 4-5 discer.

The Witcher 2 ble lansert på to discer til PC. Jeg tviler litt på at en eventuell 360-versjon hadde krevd flere discer.

Lenke til kommentar

Merket at jeg satt å savnet Xbox-kontrollen da jeg spilte dette, så jeg synes det er greit de kjører en x360 versjon i tilleg. Veldig bra story, men synes ikke fightingen passet bra på pc. (mest sannsynlig fordi jeg er vant med x360)

 

Litt kjipt er det da grafikken i The Witcher 2 er fantastisk på pc :)

Lenke til kommentar

PC ligger alltid i forkant på grafikk av opplagte grunner, men det ser ikke ut til å være noe stort moment for forbrukerne. Det er konsoller som populariserer gaming.

 

Det er dog mulig at de har begrensede ressurser, og at de ønsker å fokusere på 360. En annen mulighet er selvsagt at MS har vært ute og raslet med pengepungen.

 

De vil i så fall ikke være de eneste som har latt seg friste av pungen til Gates.

Lenke til kommentar

Konsoll-versjonen vil kanskje komprimere mindre, iogmed at det må kunne leses direkte.

Mass Effect 2 krever 15gb på PC. The Witcher 2 krever 16gb. Det er snakk om to vidt forskjellige spill, men tallene tyder iallefall på at det er mulig. Hvis vi i tillegg går ut i fra at ryktene om det nye discformatet til 360 stemmer(8gb), så burde det være mulig å skvise det inn på to discer.

 

Om spillet må omstruktureres for å kunne takle et discbytte er et bedre spørsmål. Det har jeg ingen anelse om.

 

De vil i så fall ikke være de eneste som har latt seg friste av pungen til Gates.

Business er business. De er ikke noe verre enn Sony eller Nintendo.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Merket at jeg satt å savnet Xbox-kontrollen da jeg spilte dette, så jeg synes det er greit de kjører en x360 versjon i tilleg. Veldig bra story, men synes ikke fightingen passet bra på pc. (mest sannsynlig fordi jeg er vant med x360)

 

Litt kjipt er det da grafikken i The Witcher 2 er fantastisk på pc :)

 

Om du har en x360-kontroller, så er det bare å plugge den inn i PCen, funker helt fint, gjør dette selv.

 

AtW

Lenke til kommentar

Merket at jeg satt å savnet Xbox-kontrollen da jeg spilte dette, så jeg synes det er greit de kjører en x360 versjon i tilleg. Veldig bra story, men synes ikke fightingen passet bra på pc. (mest sannsynlig fordi jeg er vant med x360)

 

Litt kjipt er det da grafikken i The Witcher 2 er fantastisk på pc :)

 

Om du har en x360-kontroller, så er det bare å plugge den inn i PCen, funker helt fint, gjør dette selv.

 

AtW

 

Har aldri gjort det, åssen fungerer det? =) Mulig å sende meg en PM på hva jeg gjør?

 

Takk! :)

Lenke til kommentar

Bare plugg en kablet 360 kontroller inn i PC'en, så skal det funke. Win 7 har driverene allerede innstallert, så. Microsoft har også en nedlastbar driverpakke for eldre operativsystemer (og gjerne oppdaterte drivere for Win 7).

 

 

Takker :) Har Win 7. :D Håper opplevelsen blir enda litt bedre da =D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...