Gå til innhold

Anmeldelse: Conduit 2 (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synd.

 

Man kan ikke kreve for mye av grafikken til Wii, sånn er det bare. Utviklerne må sørge for at frameraten er på plass, og tilpasse grafikken deretter. Personlig synes jeg Wiimoten er en helt overlegen måte å styre fps-spill på. Gir super innlevelse, presisjon og respons uten "auto-aim".

 

Savner spill-utvalg på Wii mer enn jeg savner HD-oppløsning.

Lenke til kommentar

Pekingen til Wii beror på et IR-kamera i tuppen som "ser" sensorbar'en. Fungerer ekstremt bra etter min erfaring. Praktisk talt like presist som en mus. Wii klarer derimot ikke detektere posisjonen til wiimten nøyaktig..

 

Sony Move er nok totalt overlegen når det gjelder å detektere komplekse bevegelse i 3 dimensjoner.

Lenke til kommentar

Det er vel på Xbox-nivå. Den første konsollen til MS.

 

De sa x360, jeg trodde det var underforstått, men kan se at jeg har uttrykt meg litt uklart mtp de som ikke kjenner forhistorien.

 

AtW

 

Ja, fikk med meg at de sa det skulle være på X360-nivå. Men personlig synes jeg spillet har grafikk på Xbox-nivå. Kanskje et aldri så lite hakk bedre :)

Lenke til kommentar

Det er vel på Xbox-nivå. Den første konsollen til MS.

 

De sa x360, jeg trodde det var underforstått, men kan se at jeg har uttrykt meg litt uklart mtp de som ikke kjenner forhistorien.

 

AtW

 

Ja, fikk med meg at de sa det skulle være på X360-nivå. Men personlig synes jeg spillet har grafikk på Xbox-nivå. Kanskje et aldri så lite hakk bedre :)

Det er vel ikke så rart med tanke på at Wii ligger svært likt med den originale Xbox i ytelse.

Lenke til kommentar

Ser det snakkes om wii mote og ps3 sinn move....

Eier begge, å wii'en er den som funker beste... Noe på grunn av wiimote motion sensor plus noe på grunn av gjennomsnitt stabilitet.... Angrer vilt på kjøp av Move kontroller, og har dem kun pga. Jeg en dag skal spille gjennom Heavy Rain med den...

 

Va conduit angår, så var ikke det første så bra som håpet... Å var kun kjekt mens det var lite aliens og alien våpen... GoldenEye og Moder Warfare er de beste shooterene til wii... De viser at det går ann å lage noe som funker til wii ogsâ... Å setter det jeg vil si er en solid stander.... Hadde bare wii vært bedre på multiplayer online, slik man slapp så mye cheating og fant venner lettere....

Lenke til kommentar

Det er riktig som flere har skrevet at Move er mer nøyaktig enn Wiimoten. Pekeren, som skytespill hovedsaklig benytter seg av, er imidlertid like nøyaktig på begge. Med Motion+, så er mitt inntrykk at Move fremdeles er marginalt bedre, men det er så lite at det ikke har praktisk betydning, så dermed blir det alt i alt feil å si at Move er mer nøyaktig enn Wii, da Wii ikke lengre selges uten Motion+ (og var jo også først på markedet).

 

Angående selve spillet, så er det synd at de få spillene som faktisk benytter seg av noen av Wiis åpenbare fordeler, bare er middelmådige slik som Conduit-spillene. Goldeneye, Metroid Prime og Resident Evil 4 har gjort at ihvertfall jeg ikke klarer å bruke dual-analog til shootere lengre, og da er det veldig irriterende at alle de gode shooterne er til PS360. Heldigvis finnes der også PC!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...