Gå til innhold

HTC fortsatt sultne på Windows Phone 7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg har aldri holdt ein HTC-telefon som føles gjennomført på alle område. Det er *alltid* eitt eller anna som er under gjennomsnittlig bra der - enten det er kamera, byggekvalitet, manglande funksjonalitet, dårlig skjerm, treighet - you name it. Har hatt fleire sjølv, òg.

 

Nokia sine toppmodellar før i tida var stort sett svært gjennomførte - solide, kjappe, god funksjonalitet (i forhold til det som var vanlig back then, sjølvsagt) og så vidare.

 

Ser ikkje heilt korleis ein kan påstå at Nokia har dårlig kvalitet samanlikna med HTC.

Lenke til kommentar

Det må være en kvalitetskontroll med en utrolig lav terskel i forhold til hva de slipper igjenom...

 

Enig! Nokia har altid hatt gjennomgående veldig god kvalitet på mobilene sine :thumbup: Spesiellt toppmodellene er veldig god. Er en av grunnene til att jeg som stort sett har valgt Nokia på mine mobiler :)

Endret av leirdueredet
Lenke til kommentar

nokiaer, er helt ok, men har ofte tregere prosesorer og trykk-følsom skjerm, men kameraene til nokia er veldig bra( nokia med carl ceis( eller hvordan man staver det)) nokia er som sagt verdens største leverandør av smartmobiler, men htc er i mine øyne bedre

 

Er riktig att Nokia har litt tregere prosessorer enn andre konkurrenter, men etter mitt bruk holder det helt fint. Ingen problem å multitaske en haug med programmer samtidlig og gjerne tunge spill, har aldri vært noe problem :thumbup:

 

 

Husk også att det ikke altid er ønskelig å ha en rask prosessor, det tapper mye batteri :( For folk flest vil jeg tro batterikapasitet er mye viktigere. Generellt sett prioriterer jeg heller å ha en Nokia mobil som mer funksjonell enn å ha den raskeste prosessoren i gata ;)

 

Om man ser på byggekvalitet fysisk på Nokia (eks N8, E7 osv.) er det nok svært få (om noen) konkurrenter som kan matche det ;)

Endret av leirdueredet
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...