Gå til innhold

Kultkunstner designer spillcover (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal innrømme at jeg ikke er noen resistance fan (har spilt de første to, likte endel av de morsomme våpnene i 2'eren), men er langt fra noen fan. Må si at coveret ikke virket særlig fristende. Nesten slik jeg venter fra B-tittel spill jeg kun finner i billig bingen på elkjøp.

 

Men men, har forstått at jeg ikke skjønner meg på kunst, så dette er nok for all FPS fansen som digger samtids kunstnere våres. Selv håper jeg spillet er morsomt, plukker det nok opp etterhvert :)

Lenke til kommentar

Star Wars nytolkningene var faktisk veldig stilige må eg si. :)

 

Coveret til R3 er definitivt noe man legger merke til i butikkhyllen, som ellers er fyllt med mange generiske cover. Men når sannt skal sies kjøper eg allers helst spillene for å kose meg med innholdet en liten stund. Resistance 2 skuffet meg litt i forige omgang, men eg føler likevel eg må trå til og gjøre en innsats i tredje runde. Neppe ett lanseringskjøp dog, men en vakker dag :p

Lenke til kommentar
Du styrer fortsatt Joseph Capelli,

 

Det er vel strengt tatt første gang vi styrer Capelli. Bare sånn for å pirke litt :).

 

Hei, her har det simpelthen skjedd slurvefeil i skriveprosessen. Capelli hadde en sentral rolle i Resistance 2 også, men det er selvsagt første gang man styrer ham. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...