Gå til innhold

Nytt actionkamera fra Contour


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Akam regner jo aldri med moms eller påslag fra importør når de konverterer slike priser. :whistle:

 

2770,- er vel litt ønsketenkning vil jeg tro. :)

Det er likefult veiledende pris i USA, slik det ganske tydelig kommer frem i artikkelen. Jeg ser ikke noe problem i å regne om veiledende pris i USA til kroner, når de passer på å fortelle hvilken pris det er snakk om.

Lenke til kommentar

Men når bruker man egentlig thetering på et actionkamera? Jeg tenker i hvert fall robust hjelmkamera når jeg leser ordet actionkamera.

Hvis hdmi-muligheten innebærer mulighet for enkel trådløsoverføring rett fra utøver til storskjerm så ser jeg mange muligheter..., det er jo ellers grenser for hva slags action man kan kjøre med 5 meter kabel :!:

Lenke til kommentar

Litt interessant, men ikke til den prisen.

 

Og ingen som helst søker? Og da må man til med tilleggsutstyr som både øker størrelse og prisen.

 

Kikket på noen videoer på den linkete siden, det virker som om kameraet har litt flareproblemer og endel gele-effekter - særlig synlig på eksemplet tatt i fra racerbilen.

 

Tor

Lenke til kommentar

Litt interessant, men ikke til den prisen.

 

Og ingen som helst søker? Og da må man til med tilleggsutstyr som både øker størrelse og prisen.

 

Kikket på noen videoer på den linkete siden, det virker som om kameraet har litt flareproblemer og endel gele-effekter - særlig synlig på eksemplet tatt i fra racerbilen.

 

Tor

 

Syntes kvaliteten er mye bedre på GoPro, ut i fra det jeg har sett hvertfall..

Lenke til kommentar

Jeg ble nysgjerrig på hva som finnes / kostnad for trådløs hdmi-link?

Finnes jo enkle forbruker løsninger for trådløs hdmi overføring, men er da snakk om under 10 meter. Er vel og det dette er til tenkt til, kunne se bildene uten å måtte ha en pc for å få full kvalitet.

 

 

I proffmarkedet så har man hatt trådløse hd linker en stund, men det koster fra relativt dyrt...til hinsides dyrt(når hvermansen ser prislappen).

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...