Gå til innhold

Ingen bruker kameraet på iPad 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan jo også tenkes at det kan være greit å ha for å enkelt få bilder inn i et program som en del av datainnsamling (enten det nå er bilder av personer, arkeologiske funn eller andre ting). Har ikke brukt iPad så vet ikke hvor lett det er å skrive inn ting, men det må vel være mulig å bruke det til noe annet enn å surfe på nettet? :D

Lenke til kommentar

Er ikke det 22 brukere pr dag i snitt, snarere enn 22 aktive brukere?

 

Uansett, kamera på nettbrett har vel neppe vært tenkt som verktøyet man baserer seg på for å forevige de store hendelsene i livet. Til skype, og kanskje litt "forsterket virkelighet" (teit ord!) så er det ikke behov for voldsom kvalitet.

Lenke til kommentar

Lurer på hvor mange som tar bilder med det innebygde kameraet i sin bærbare PC og legger ut kunstverket på flicker? Folk som bruker flicker aktivt er vel også litt over gjennomsnittlig interessert i foto så det er vel ikke helt overraskende at ikke det er mange av de som springer rundt og fotograferer med ei elektronisk sushifjøl.

Endret av Simen1
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Skulle vært moro å sett statestikk på de 100 000 DRLSene som selges her i landet hvert år over hvor mange av de som har tatt feks over 1000 bilder.

Eller hvor mange systemkameraer som aldri har hatt annet enn kitobjektivet.

 

*host* jeg har ett 105mm Macro objektiv som ikke akkurat er utslitt her.

Lenke til kommentar

Hvem i huleste er det vel som står som en fjott og holder en titommers tablet som et kamera og tar bilder?

 

Ingen, viser det seg. De kunne jo bare spurt, så kunne jeg fortalt dem det.

 

Ifølge min erfaring så finnes det ikke en ting i verden som ikke er fotografert som bekrefter menneskehetens dumhet, ref plankebilder.

Lenke til kommentar
Ingen, viser det seg.

For å være helt korrekt er det minst 22 stk av verdens 6 775 000 000 innbyggere. (Det er sikkert noen som ikke legger ut bildene på flicker).

 

Sagt på en annen måte er det omtrent like "vanlig" som albinoer med dvergvekst. Så dersom du ser noen som fotograferer med fjøla, så er det vel verdt å ta bilde av det sjeldne fenomenet.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...