Gå til innhold

Anmeldelse: L.A. Noire (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet er nå allerede forhåndsbestilt og har allerede blitt sent, og jeg gleder meg til å prøve det.. men, må innrømme at jeg fikk et lite slag i forventningene mine nå.. var så sikker på at dette spillet skulle levere så det holdt, og at det sto mellom 9 og 10.. Det høres ut til å ligne mer Mafia 2 enn hva jeg liker.. håpet på mer en "etterfølger" av RDR, bare at oppdragene er i samme by og at man ikke må ri hest hit og dit.. Vel, prøves skal det nå uansett! Så får jeg gjøre opp min mening da! :)

Lenke til kommentar

Har en tradisjon med en kompis der vi kjøper spillet sammen en helg, setter oss ned med noe digg osv, og pløyer igjennom et spill. Før har det vært rene action spill som Uncharted, men jeg tror dette spillet blir perfekt for akkurat dette. Vi har spilt Metal Gear Solid, så vi klarer nok dette også :p Blir nok kjøp ja.

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg spillet er sinnsykt bra. Kan så klart peke på ut at ting kan virke litt vel automatiske tid tider og bilkjøringen kunne vært litt mer realistisk, men ellers er det helt konge. Avhørt er sinnsykt bra tillaget og virker veldig realistisk, ansikts utrykk er også vel gjennomført. Har litt problem å godta når jeg har svart feil og restarter veldig mye :(

Lenke til kommentar

Ser anmelder trekker spillet for at mennesker og biler i spillet opptrer som statister. Må ærlig innrømme at hver gang jeg kjører til jobb så passerer jeg en rekke mennesker og biler og hvorvidt de eksisterer eller ikke er meg revnende likegyldig. Således kan det jo virke som om L.A Noir har tatt en realistisk tilnærming. Det er nemlig ikke slik at hver eneste persjon på fortauet på død og liv vil dele sitt livs skjebne med deg.

 

Anyhuuw, jeg tror dette blir bra jeg.

Lenke til kommentar

Du skuffer meg Mikael H. Groven.

 

Altså L.A Noire er noe av det beste som har skjedd vår spille-verden, og her slakter dere kua på en helt forferdelig måte. Dere på Gamer.no mener spill er kultur? Etter en slik anmeldelse har dere kjørt kulturen vår opp et sted sola ikke skinner. Jeg er også skuffa over mine med medlemmer her, det tok faktisk 15 svar før noen kritiserer denne karen Groven.

 

"Jeg liker hva L.A. Noire forsøker å være." sier Groven. Jeg liker også hva din anmeldelse prøver å være. Det er at vi(gamer.no) skal være så kule og ikke gi dette spillet noe bra kritikk. Likevel makter ikke denne failer.no-siden å nå helt til topps.

 

Seriøst, dere gav spillet 7/10? Veit dere hva, kan ikke en av dere gå å kjøpe Chanel No. 5 til meg, dere veit duften fra den parisiske moteskaperen Gabrielle «Coco» Chanel, den ble lansert i mai 1921, ja den ja, fordi jeg liker å ose av denne lukten i det jeg blir voldtatt av en anmeldelse som dette.

 

Jeg har kompiser som jobber i de store gamer sidene (Giantbomb, Gametrailers, Kotaku, Spillegal) og alle disse mener at L.A Noire kommer til å eie. Men ikke Gamer.no, neeeei da, fordi dere er så kule liksom

 

Herregud gutter, dere gir alt det Nintendo kommer med stjerne kritikk, men dette, dette blir for dumt.

 

Hilsen Vegeta

Endret av BebiVegeta
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Tror dere skal starte å satse litt mer på deres egne instinkt og meninger i stedet for å stole fullt og helt på andres.

 

Helt enig forøvrig. Først av alt 7/10 er ikke en dårlig karakter, men hvordan det kan falle så under par hos gamer når det ikke gjør hos andre nettsteder er merkelig. Gleder meg dog fortsatt ekstremt mye til det her, blir noe nytt å spennende =)

Lenke til kommentar

Stormwolf, jeg er enig med deg. Takk gud at det er noen stabile folk på denne siden. Jeg venter med å høre hva Groven har å si.

 

inb4: Groven: Øhhh, ehmm. Vel det er sånn derre objektiv greie da og det er min mening også, jeg jobber for gamer.no og vi veit mer enn dere.

 

PS: Velkommen til Gamer.no Skitne, korrupte forumet i Norge

Endret av BebiVegeta
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...