Gå til innhold

Test: Silverstone Raven RV02-E


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det må se utrolig stygt ut med alle kablene som kommer ut på toppen, strømtilførselen, skjermkabelen(e), mus, tastatur, høytalere og webkamera. kanskje tilogmed mer, så må det se helt forferdelig ut!

...og derfor skjules det under dekselet på toppen? Er akkurat samme løsninga som de har brukt på en drøss tidligere kabinetter, bl.a. mitt eget FT02. Har dunken stående under benken, kablene stikker opp i bakkant helt inn mot veggen, gjemt inni ei sjølsnekra list opp til hullet i benkeplata før det så spres til mus/tastatur ++. Enkelt, effektivt og diskret. Mye bedre alternativ enn å ha det stikkende ut bak imo.

Lenke til kommentar

Det flotte med dette kjølesystemet er at det ikke bryr seg om du kjører et eller to grafikkort. Du klarer rett og slett ikke å overbelaste det. Jeg har sett folk kjøre GTX 480 SLI i dette kabinettet med gode temperaturer og stillhet.

 

Dette kabinettet er rettet mot mer stillhet når du skal kjøre varmere oppsett enn et lite HD 5830. Støymessig kan jeg si at du ikke hører mye til det fra en meters hold med viftehastigheten på lav, men viftene fungerer fint med viftekontroll.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Synd de valgte å ikke viderføre det minimalistikse og stilrene designet til topplokket, som for min del ødelegger mye.

Løsningen er forsåvidt genial :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Beklager virkelig for off-topic, men i det siste har dere hatt UTROLIG MANGE STORE ANNONSER på siden deres. Utrolig grusomt å sitte og lese artikklene med så ENORME STORE BLINKENDE ANNONSER.

Hadde det ikke vært for de ENORME STORE BLINKENDE ANNONSENE hadde du ikke hatt noe å lese i det hele.

Lenke til kommentar

Synd de valgte å ikke viderføre det minimalistikse og stilrene designet til topplokket, som for min del ødelegger mye.

Løsningen er forsåvidt genial :-)

 

Samme topplokk som på min Raven 02...

 

er det bare jeg som reagerer på at cpu temps er helt feil? å ha temperaturer under ambient (romtemp) er fysisk umulig med luftkjøling.

temperatursensorer pleier å bli mer nøyaktige jo nærmere thermal limit de kommer. Ved idle, og lave temperaturer pleier de å være ganske unøyaktige, det eneste du vet er at det er kaldt.

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Beklager virkelig for off-topic, men i det siste har dere hatt UTROLIG MANGE STORE ANNONSER på siden deres. Utrolig grusomt å sitte og lese artikklene med så ENORME STORE BLINKENDE ANNONSER.

Hadde det ikke vært for de ENORME STORE BLINKENDE ANNONSENE hadde du ikke hatt noe å lese i det hele.

 

finnes andre sider om HW ikke hadde vært her.

Lenke til kommentar

Korleis går det å koble til skjermkabel med DVI/VGA-adapter? Er det god nok plass til det når topplokket er montert?

 

Har noko sært utstyr som kun har VGA-port, og er difor avhengig av å kunne bruke ein KVM-svitsj med VGA-portar. :)

 

Funker fint for meg det. Du må jo bruke adapter, men du trenger ikke en forlengelseskabel eller noe slikt.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Vil bare påpeke at man kan bytte ut front panelet slik man kan få USB 3.0 og at man kan kjøpe til flere hot-swap. Må vell spør nettbutikken din om de kan ordne det på deres nettside siden de ikke er så mye brukt. Men skal ikke være noe problem og handle dette og bruke faste nettbutikk som mellommann skal jeg tro.

 

Hvis ikke så få det sendt fra Silverstone sine nettsider ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...