Gå til innhold

Tredobler antallet Kinect-spill (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror det bare er å belage seg på at de fleste av Microsofts spill kommer til å støtte Kinect på en eller annen måte. Vi kommer garantert til å se flere Kinect-spill som sikter seg inn på spillentusiasten.

 

Kinect only:

Codename D

Project Draco

Haunt

Rise of Nightmares

Steel Battalion: Heavy Armour

The Gunstringer(XBLA)

 

Spill med støtte for Kinect:

Child of Eden

Forza Motorsport 4

 

Rykter:

Gears of War

Alan Wake

Codename Kingdoms

Fable spinoff

 

Studioer som mest sannsynlig arbeider med nye Kinect-spill:

Rare

Good Science

Harmonix

BigPark

MGS Vancouver

 

Er det noen jeg har glemt?

 

Edit: La til Fable

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Er det noen som veit om vi får ett tilnærmet Milo-spill? De sa jo at de ikke skulle gi ut stakkars lille Milo, men jobbe med noe som skulle være ganske likt, med det å kommunisere med "NPC'er". - Synes jeg å huske hvertfall :)

For noen måneder siden dukket det opp et rykte om at Milo har blitt gjort om til en Fable-spinoff.

 

Det hadde vært synd om Milo-konseptet ikke fikk en sjanse. Grafikkmotoren til Ben Sugden/Lionhead ser iallefall flott ut:

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Er det noen som veit om vi får ett tilnærmet Milo-spill? De sa jo at de ikke skulle gi ut stakkars lille Milo, men jobbe med noe som skulle være ganske likt, med det å kommunisere med "NPC'er". - Synes jeg å huske hvertfall :)

For noen måneder siden dukket det opp et rykte om at Milo har blitt gjort om til en Fable-spinoff.

 

Det hadde vært synd om Milo-konseptet ikke fikk en sjanse. Grafikkmotoren til Ben Sugden/Lionhead ser iallefall flott ut:

 

 

Satan i H******!!!! Og folk klager på grafikken på kinect...

 

Se for deg den videoen der (slutten) blandet med Alan Wake sitt mørke og dystre omgivelser...

 

Kinect forbløffer meg hver gang. Må pokker meg spille litt igjen med den :D

Lenke til kommentar

Er det noen som veit om vi får ett tilnærmet Milo-spill? De sa jo at de ikke skulle gi ut stakkars lille Milo, men jobbe med noe som skulle være ganske likt, med det å kommunisere med "NPC'er". - Synes jeg å huske hvertfall :)

For noen måneder siden dukket det opp et rykte om at Milo har blitt gjort om til en Fable-spinoff.

 

Det hadde vært synd om Milo-konseptet ikke fikk en sjanse. Grafikkmotoren til Ben Sugden/Lionhead ser iallefall flott ut:

 

 

Satan i H******!!!! Og folk klager på grafikken på kinect...

 

Se for deg den videoen der (slutten) blandet med Alan Wake sitt mørke og dystre omgivelser...

 

Kinect forbløffer meg hver gang. Må pokker meg spille litt igjen med den :D

 

Det er forskjell på en tech-demo og et fullverdig spill. Tviler sterkt vi får et skikkelig spill med slik grafikk. Det tror jeg ikke 360en klarer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...