Gå til innhold

Lineage legges ned i vesten (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke opprette en global server for alle som spiller utenfor korea? eventuelt la dem spille på den koreanske serveren?

 

Som NCsoft forteller, det er ikke finansiellt levedyktig å ha servere i vesten. Man har dog mulighet til å koble seg til en server i Korea, men jeg ville tro at du får en vesentlig irriterende delay på enhver handling. Spørs om en global server er verdt det pengevis...

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke opprette en global server for alle som spiller utenfor korea? eventuelt la dem spille på den koreanske serveren?

 

Dessverre så er ikke det mulig. Det samme spørsmålet ble tatt opp på Lineage 1 forumet og besvart. Scroll ned til innlegget av "Nyx" så ser du grunnen.

 

http://boards.lineage.com/showthread.php?t=14812

 

Utrolig leit ! Har spilt Lineage 1 i 10 år fra jeg var 17 til 27. Har mange gode minner fra det spillet, bitter sweet det legges ned. Men selvom NCW var stasjonert i USA og serverne var amerikanske så var det ikke mye vestlig over serverne ettersom kanskje 70-80% av befolkningen var fra korea/kina/taiwan/japan.

 

Lineage 2 er i samme båt og kommer nok til å legges ned snart også. Virker som NC Soft er i litt pengeknipe pga saksmålet de tape mot Garrot, tapte 17mill. Så sliter de med Lineage 2 samt sikkert enda større problemer pga finanskrisen.

 

Men jeg er enig, de skulle beholdt slått sammen de 3 amerikanske serverne, men ikke tilbydt samme GM support og updates. Var hvertfall det som GM hadde planlagt, å slå sammen serverne snart. Men så fikk vi plutselig vite her om dagen att de har bestemt seg for å legge ned serverne helt istedet :(

Endret av aedivian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...