Gå til innhold

Video: Motorolas tøffe smartmobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Bare meg eller er kameramann utrolig stødig på hånda? Tenker over det hver gang.. :innocent:

 

Sandvik, det kunne jeg tenkt meg å ha, etter å ha brukt HTC hero. Har vel blitt dårligere med tiden, men sprengte høyttalere funker dårlig.

Lenke til kommentar

jeg har hatt denne i et par måneder nå, og jeg er kjempefornøyd. Den tåler virkelig mye vann, den har svømt i en 10-12 ølglass og funker fortsatt fint, jeg har den med på hver dag i lomma, (jobber som tømrer) og den klarer seg fortsatt fint, i motsetning til alle mine andre arbeidstelefoner.

 

ang android verson så skal 2.2 være klart for nedlasting har jeg hørt, men jeg har ikke fått rota meg til det enda. lyden er faktisk ekstremt god, både på samtaler og avspilling av media.

Den er forøvrig utrolig lett.

Lenke til kommentar

fint å høre at man kan få 2.2 på den, litt kjipt med 2.1... bateriet ser stort å fint ut, jeg har huawei u8800 og bateritiden er forferdelig, blir litt bedere med advanced task manager, men har potensiale på forbedring. men hvilken billigmobil er best? huawei u8800 ( også kalt titan ), zte skate eller motorola defy?

Lenke til kommentar

Tøft! Hadde en huawei u8800, mistet den i vann, og da kvelda den:(

Trenger en vanntett en trur jeg, ser noen lurer på specs, fant noe her:)

 

Batteri: 1540 mAh

Mhz: 800 Mhz

Ram: 512

Skjerm: LCD 480 x 854 piksler

Kamera: 5mp kamera med autofokus og blitz.

 

Trur jeg kjøper meg denne telefonen:D:D:D:

:dribble::p:thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+014398532

Meget bra i praktisk bruk. Jeg har denne som "tvilling" , til bruk i båten og som festapparat. Har vært feil fri siden jul , oppleves som rask i vanlig bruk. Batteri lever i ca 2 dgr. ved normalt aktivt bruk. Anbefales !

-Min hovedtelefon er en HTC DHD .

Lenke til kommentar

Tøff? Såg feit ut

 

Hei, den er ikke særlig fet, men det ser slik ut pga den er kort. Skjermen er samme størrelse som til eksempel HTC desire, Eple 4 etc, men har lite plast rundt skjermen. Er vel over en cm kortere. Ca samme tykkelse som min Milestone, marginalt tynnere faktisk, selv om den ser tykkere ut på bilder. Motorola FlipOut ser også tykk ut på bilder, men bare fordi den er liten :)

 

DEFY har fått 2.2 som nevnt av andre. Billigste uten abo jeg har funnet via kelkoo er 2200.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Når er det dere blir ferdig med testen? Syntes jeg har ventet forferdelig lenge! Trenger ny mobil, men gidder ikke og kjøpe den vis den får 3-er i test...:D:whistle:

 

Koster det samme som Huawei U8800 som kun har fått topptester, maskinvaren er den samme, men Motorolaen har noe bedre skjermoppløsning (800x480 vs 854x480), ergo har også Motorolaen ekte 16:9-oppløsning. Samme CPU, RAM etc. Bedre byggkvalitet på denne og overflødig materiale utover skjermen er mindre på Motorolaen, ergo er den mer kompakt også. Ville lett valgt Motorolaen i denne prisklassen. Fikk forøvrig terningkast 5 og anbefales av dinside tror jeg det var.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...