Gå til innhold

– Vi setter en ny standard (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil ikke være fanboy el noe , men hvis online delen deres no er umatched hvorfor vant da halo reach, best mulitplayer på Video game awards i fjord?

Det er et sitat fra en som er med i Activision, som har som jobb å snakke spillene deres opp i skyene. Det er så subjektivt som det kan bli. Hvis noen prøver å si ham i mot henviser han til salgstall. Black Ops er også veldig mye det samme som MW2 før det, og WaW og CoD4: MW før det igjen.

Lenke til kommentar

Vil ikke være fanboy el noe , men hvis online delen deres no er umatched hvorfor vant da halo reach, best mulitplayer på Video game awards i fjord?

 

Slike prisutdelinger vil da aldri være noen fasit, og de er svært ofte uenige med hverandre. NFS: Hot Pursuit vant for eksempel beste multiplayer på BAFTA. Personlig er StarCraft II den klare vinneren for meg, mens denne Activision-mannen tilsynelatende måler kvaliteten på Black Ops' multiplayer i popoularitet.

Lenke til kommentar

Det er et modig skritt å begynne å ta betalt. Jeg kan ikke si at jeg liker det, men modig er det. Kanskje litt dumdristig?

Jeg håper ikke de kjører MW3 på ræva. Det er ikke noe negativt i å ha flere store bra skytespill som blir spilt aktivt. (Selv om internettpoppis'en for tida er å slenge dritt om Activision og CoD)

Lenke til kommentar

Dette er en sånn ting som kommer til å gå en av to veier. Enten blir det en mega hit eller en mega flop. Desverre tror jeg det er mulighet for at det blir en mega hit pågrunn av at det er så mange som tilber bakken Activision står på og kjøper alt som kjøpes kan, så lenge det står "Activision" et sted.

 

Jeg derimot håper dette blir en flop og håper igrunn COD serien kan ta slutt snart.

Lenke til kommentar

kanskje det er meg som er gjerrig eller att jeg spilte CS mens jeg vokste opp så jeg er vant til å få ting gratis men cod kan brenne for min del. er helt latterlig å ta 100kr for 5 map og nå skal de ta penger for mer dritt? valve kommer ut med ting til tf2 gratis konstant men så lenge folk betaler for maps hvorfor skulle de slutte å ta betalt. så de ikke at dlc skulle være gratis på pc btw, før black ops launchen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...