Gå til innhold

Dato klar for PSN-retur (PS3, PSP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Viktig å påpeke at det er full rulle som er innen 31 mai. Online-spilling mm. kommer før det.

 

Kilde

 

EDIT: Greide visst ikke twitter link, det forumet her.

 

http://twitter.com/#!/MusterBuster/ 9. mai 19:36 (status/67644178296868864)

 

Once again, 31st May is the date for FULL restoration of PSN services. Restoration is phased. Online gaming will return BEFORE May 31st.

 

Han er Community Leader, for de som ikke vet det (sikkert mange :))

Endret av King_of_Universe
Lenke til kommentar

Viktig å påpeke at det er full rulle som er innen 31 mai. Online-spilling mm. kommer før det.

 

Kilde

 

EDIT: Greide visst ikke twitter link, det forumet her.

 

http://twitter.com/#!/MusterBuster/ 9. mai 19:36 (status/67644178296868864)

 

Once again, 31st May is the date for FULL restoration of PSN services. Restoration is phased. Online gaming will return BEFORE May 31st.

 

Han er Community Leader, for de som ikke vet det (sikkert mange :))

 

Tror det ikke før jeg ser det!

31.mai nærmer seg dag for dag... har en stygg følelse for at vi må vente til 31. mai for å spille online og kommunisere med venner...

 

I mellomtiden har jeg fått tid til å reparere bil og trene :new_woot:

Lenke til kommentar

Tilliten min til Sony kommer aldri til å forsvinne. Jeg har et så godt forhold til Sony at jeg ikke har Hjerte til og bare snu ryggen imot Sony. Har ikke hatt noe si for meg om PSN ikke har kommet tilbake til Juli heller, jeg vil bare at de Lager et sikkert system så dette ikke skjer igjen i nærmeste framtid.

Lenke til kommentar

Tilliten min til Sony kommer aldri til å forsvinne. Jeg har et så godt forhold til Sony at jeg ikke har Hjerte til og bare snu ryggen imot Sony. Har ikke hatt noe si for meg om PSN ikke har kommet tilbake til Juli heller, jeg vil bare at de Lager et sikkert system så dette ikke skjer igjen i nærmeste framtid.

Vet ikke helt om jeg vil si aldri, men jo jeg har også et veldig godt forhold til Sony og deres produkter. Gjør meg heller ikke så mye at PSN er nede, siden jeg ikke spiller så mye multiplayer. Vil heller ha det nede lenge og at det blir skikkelig fikset, enn at de tar det opp, for så å ta det ned igjen for å legge ut andre sikkerhetsrutiner eller hva enn det måtte være.

Lenke til kommentar

Lurer på om bankinstutisjoner og lignende ville hatt like mange forståelsesfulle kunder om de hadde mistet kortinformasjonen deres. Utrolig hva forbrukere egentlig finner seg i, det er lov å bli sint når slike ting skjer.

^

What he said. Det skjer desverre altfor ofte at dagens forbrukere bøyer seg over med stjerten i været å lar forskjellige firmaer gjøre hva de vil...

Lenke til kommentar

Lurer på om bankinstutisjoner og lignende ville hatt like mange forståelsesfulle kunder om de hadde mistet kortinformasjonen deres. Utrolig hva forbrukere egentlig finner seg i, det er lov å bli sint når slike ting skjer.

 

Jeg ringte banken umiddelbart etter innbruddet ble kjent og diskuterte saken med dem. De sa at de hadde mottatt informasjon om at kortnummer etc. var på avveie men skulle være kryptert. Det var ingen tegn på at CVC2-koden var stjålet. De anbefalte dermed å ikke sperre kortet, og at jeg ikke skulle uroe meg for om det mot formodning skulle bli misbrukt. Den samme informasjonen fikk også kameratene mine. Så hvorfor skal man da bry seg? Banken/Visa tar regninga. Jeg vil si at ulempen med å sperre og få nytt kort, samt oppdatere ørten plasser jeg bruker automatisk trekk, er større enn om noen skulle forsøke seg på misbruk.

Endret av maedox
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7WbUbXyU

Viktig å påpeke at det er full rulle som er innen 31 mai. Online-spilling mm. kommer før det.

 

Kilde

 

EDIT: Greide visst ikke twitter link, det forumet her.

 

http://twitter.com/#!/MusterBuster/ 9. mai 19:36 (status/67644178296868864)

 

Once again, 31st May is the date for FULL restoration of PSN services. Restoration is phased. Online gaming will return BEFORE May 31st.

 

Han er Community Leader, for de som ikke vet det (sikkert mange :))

 

Tror det ikke før jeg ser det!

31.mai nærmer seg dag for dag... har en stygg følelse for at vi må vente til 31. mai for å spille online og kommunisere med venner...

 

I mellomtiden har jeg fått tid til å reparere bil og trene :new_woot:

 

Om du trenger PSN for å kommunisere med vennene dine. tror jeg du burde komme deg ut :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...