Gå til innhold

Kinosete drar deg inn i handlingen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Er dette kun for bortekino?

 

Har du dype nok lommer er det sikkert mulig å få det også i din hjemmekino nå :)

Uansett er det jo en indikator på hva som kan skje fremover, og lager de først en standard som definerer et eget "kinosete-spor" på filmene så vil nok en fremtidig masseproduksjon gjøre teknologien tilgjengelig også for hjemmekino-entusiaster om noen år.

 

Husker jeg tok en slags 3D simulator for flere år siden, og der beveget gulvet seg i simulatoren i takt med kameravinkel og det var helt sinnssykt realistisk.

 

Og tenk hvilke muligheter slikt vil gi på spillfronten? WRC med ratt og pedaler hvor rallystolen faktisk rister om bilen hopper eller krasjer? Jatakk sier nå jeg og gleder meg til den dagen vi alle har slike stoler. Da låser jeg utgangsdøren og kaster nøkkelen.

Lenke til kommentar

Vet ikke om det kan sammenlignes, men har vært på noe som heter Shrek 4D. Shrek i 3D, stoler som rister og vann som spruter deg i trynet og det var sikkert noe vind med i bildet.

 

Å gå på kino skal være chill og avslappende, å sitte å holde seg fast i stolen er ikke chill...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...