Gå til innhold

Alt tyder på Alan Wake-oppfølger (PC, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sier ikke nei takk til mer Alan Wake. Litt mer variasjon, grafikk i 720p og den samme herlige atmosfæren og så har vi en vinner.

 

Dersom dette stemmer så er det litt synd at det skulle lekke ut nå. Jeg tipper at det var ment å være en av Microsofts E3-overraskelser. Får håpe de har noen flere ess i ermet.

Lenke til kommentar

Alan Wake er kanskje det eneste spillet hvor jeg virkelig har følt meg emosjonelt innblandet i historien og virkelig brydd meg om hovedpersonen. Etter å ha fullført spillet satt jeg igjen med en tanke; "det der kan kalles EKTE kjærlighet!". Fantastisk bra spill! anbefales på det sterkeste! et skikkelig dypt mesterverk!

Lenke til kommentar

Dette er virkelig GODE nyheter, selv om jeg ikke har begynt på Alan Wake enda. Jeg har bevisst spart på spillet fordi jeg tror det er såpass bra, og alt jeg har lest om spillet har gjort meg positiv. Om oppfølgeren kommer må jeg vel snart prøve det første :p

Lenke til kommentar

Alan Wake var helt greit, men på ingen måte verken langt nok, gjennomført nok eller spennende nok til å forsvare at det tok en mannsalder å utvikle. Tror spillet ville hatt godt av flere seksjoner hvor du bare hadde lommelykt, og ingen våpen - all skytingen ble fryktelig ensformig etter hvert.

 

Men det er vel sånne forbedringer vi har oppfølgere til. Selv om jeg tror ønsket til Remedy om å skrive en interaktiv Stephen King-light-thriller fremdeles føles tvunget inn i rammene til en tredjepersonsskyter. Sistnevnte er nok mer takknemlig å flette inn i en noir-spoof.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Ahh, da er det bare å glede seg. Bortsett fra et noe repeterende kampsystem syns jeg dette spillet hadde alt. Super stemning, god historie og meget bra grafikk. Er det lov å håpe på litt mer variasjon i 2'ern? (hvis det er lov å si?) Isåfall blir det i følge meg selv en soleklar innertier :)

Lenke til kommentar

Alan Wake var helt greit, men på ingen måte verken langt nok, gjennomført nok eller spennende nok til å forsvare at det tok en mannsalder å utvikle. Tror spillet ville hatt godt av flere seksjoner hvor du bare hadde lommelykt, og ingen våpen - all skytingen ble fryktelig ensformig etter hvert.

 

Men det er vel sånne forbedringer vi har oppfølgere til. Selv om jeg tror ønsket til Remedy om å skrive en interaktiv Stephen King-light-thriller fremdeles føles tvunget inn i rammene til en tredjepersonsskyter. Sistnevnte er nok mer takknemlig å flette inn i en noir-spoof.

En kunne vel ha håpa på at de ville fokusere mer på nivådesign nå som de har laget en ganske kjekk motor til Alan Wake. Riktignok fikk man jo likevel i pose og sekk med det første Max Payne sånn sett.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...