Gå til innhold

– Warhammer-universet skaper heltene (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser iallefall veldig fram til dette, men vi får jo se hvordan det slår an hos de som verken er kjent med WH40K eller Relic sin solide behandling av den lisensen. Hvis noen erklærer at SPHESS MEHREENS er "oppbrukt og uoriginalt", blir jeg litt trist.

Lenke til kommentar

Å løpe gjennom dekning for å finmale orks og chaos scum med chainswords og power fists er ikke det jeg primært forbinder med Gears of War. Hvis du bare mener de burde valgt et litt mer originalt fokus enn et av de minst spennende Space Marine-chapterne, så er jeg tilbøyelig til å være prinsipielt enig, men: Space Marines er nok den mest salgbare delen av 40k-universet, og kanskje det mest kjente "ansiktet" for de som ikke har allverdens erfaring med universet.

Lenke til kommentar

Hvis du bare mener de burde valgt et litt mer originalt fokus enn et av de minst spennende Space Marine-chapterne, så er jeg tilbøyelig til å være prinsipielt enig, men: Space Marines er nok den mest salgbare delen av 40k-universet, og kanskje det mest kjente "ansiktet" for de som ikke har allverdens erfaring med universet.

 

Enig. Har ikke noe i mot å spille Space Marines, men jeg skulle virkelig ønske at utviklere kunne ta i bruk andre kapitler enn Blood Ravens og Ultrasmurfs. Alle DoW spillene var bare Blood Ravens. Chaos Gate (og nå også Space Marine) var Ultramarines. Hva med å få litt Dark Angels, Blood Angels, Space Wolves eller Raven Guard?

Anntar det er fordi Ultramarines er vanilje-smaken av Space Marine og er letter for folk som ikke kan noe om settingen å sette seg inn i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...