Gå til innhold

PlayStation sliter med nettverket (PS3, PSP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde virkelig Gamer.no forstod hvordan Anon fungerte. Er Anon hackere? Er Anon en organisert gruppe? Hvordan blir man et veteranmedlem?

 

For meg er Anon bare et navn på en "hive-mind" som av og til får det for seg at man skal gjøre noe "for the lulz"

 

Tror journalister og myndighetspersoner generelt ikke har filla snøring på hva som ligger i Anon, og forsøker å banke pentagramkvadratsirkelen ned i det huller som passer best.

 

On-topic, hvordan kommer dette til å påvirke framtiden for PlayStation. Hvordan reagerer utgivere og utviklere på dette? Er det kommet indikasjoner på at prosjekter er kansellert eller gjort Xbox ekslusive?

Lenke til kommentar

Ehehehe.

 

Konsekvensene av å straffeforfølge George Hotz har kostet langt mer enn hva de tjente på å dra ham for retten. Det er noe å tenke for ethvert selskap, da alt som spiller noen rolle til slutt er om det er grønne tall i regnskapet. Prinsipper kan bli dyrt i fremtiden.

Lenke til kommentar
– Hvis du kaller deg Anonymous og gjør noe som Anonymous, ja da gjorde Anonymous det. Selv om resten av gruppa ikke støtter aksjonen, betyr ikke det at det ikke var gruppa som gjorde det, sier et veteranmedlem av hackergruppa (Kayla) til Financial Times.

 

Third-party-facepalm.jpg

Endret av RoaRawR
Lenke til kommentar

On-topic, hvordan kommer dette til å påvirke framtiden for PlayStation. Hvordan reagerer utgivere og utviklere på dette?

Jeg tviler på at krisen vil ha noen store ringvirkninger for Sony. De kunne ha blitt hacket på et langt verre tidspunkt(like før høstrushet f. eks). Noen folk vil nok være skeptiske til å bruke personlig informasjon på PSN, og andre vil kanskje kjøpe digitale spill på PC eller Xbox istedenfor på PSN. Totalt sett tror jeg at dette vil være glemt om et år eller to.

 

Salgstallene til Portal 2 og Mortal Kombat tyder uansett på at PSN-krisen ikke har påvirket forbrukerne noe nevneverdig. Når det gjelder PSN, så vil Sony gi kompensasjon til utviklere av nylig utgitte PSN-spill. Derfor tror jeg ikke at problemene vil skremme vekk noen utviklere.

 

Er det kommet indikasjoner på at prosjekter er kansellert eller gjort Xbox ekslusive?

Nei.

Lenke til kommentar

Ehehehe.

 

Konsekvensene av å straffeforfølge George Hotz har kostet langt mer enn hva de tjente på å dra ham for retten. Det er noe å tenke for ethvert selskap, da alt som spiller noen rolle til slutt er om det er grønne tall i regnskapet. Prinsipper kan bli dyrt i fremtiden.

 

Er det noe som tyder på at det er noe prinsipielt bak siste hacking? Vikrer mer som en oppurtunistisk utnyttelse av Sonys inkompetanse, så hvorfor stor alle dette er en politisk motivert greie?

 

AtW

Lenke til kommentar
– Hvis du kaller deg Anonymous og gjør noe som Anonymous, ja da gjorde Anonymous det. Selv om resten av gruppa ikke støtter aksjonen, betyr ikke det at det ikke var gruppa som gjorde det, sier et veteranmedlem av hackergruppa (Kayla) til Financial Times.

 

http://gbatemp.net/pix/202697/Third-party-facepalm.jpg

Jeg syntes utsagnet er helt korrekt jeg.

 

Ellers gir det meg stor glede å høre hver gang Anonymous har en op. Giganter som er vant til å kunne trampe rundt og voldta enkeltindivider for å skremme resten av flokken i formasjon får plutselig enorme problemer når svermen angriper sammen. Om det er rett eller galt er ikke så viktig, noen ganger gir det glede i å bare se verden brenne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...