Gå til innhold

Android størst hos NetCom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Android går forbi iPhone, men iPhone er likevel mest selgende telefonen.:)

 

Btw Möllers, enn får kjøpt iPhone's uten abbenoment på nettsiden deres ;-)

Lenke til kommentar

iPhone kan vel ikke kjøpes uten abbonement? Da kan jeg se hvordan den er på topp i og med at de andre telefonen kan du bare ta en tur til f.eks elkjøp og plukke opp, for så å sette inn hvilketsomhelst sim-kort. :] Men er fortsatt ikke en overraskende seier for android

 

Null problem å kjøpe iPhone uten abonnement. Det har du kunnet så lenge iPhone 4 har vært til salgs. :)

Lenke til kommentar

Android går forbi iPhone, men iPhone er likevel mest selgende telefonen.:)

 

Sant det, men hvis det er sånn at flere av iPhone sine ulike generasjoner/modeller er i salg samtidig, så må man også huske:

 

Her skiller man mellom android-telefoner, også mellom android-telefoner av forskjellig modell fra samme merke, mens man ikke skiller mellom ulike generasjoner av iPhone som måtte være i salg samtidig. Så iPhone-tallene er kumulative mens Androids tall splittes.

 

Ikke at jeg tror det forandrer utfallet uansett. Men det er jo en gledelig utvikling, og moralsk riktig. ;)

Lenke til kommentar

Jeg synes det er merkelig å se SE på topp her, til tross for at SE i resten av verden er knøttsmå...

 

Er iPhone begge modeller? Antar at 3GS fremdeles selges, liksom?

 

At en billigmobil ligger på toppen av Android, er ikke overraskende. At det derimot er av et merke som for største deler av Norge er helt ukjente, er derimot litt mer overraskende.

 

Og at det ligger en toppmodell på tredjeplass vil jeg også anse som svært overraskende...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Android går forbi iPhone, men iPhone er likevel mest selgende telefonen.:)

 

Sant det, men hvis det er sånn at flere av iPhone sine ulike generasjoner/modeller er i salg samtidig, så må man også huske:

Pr. dags dato har iallefall nettbutikken til Netcom kun Iphone4 til salgs, riktignok kan det være at eldre generasjoner selges via andre salgskanaler kan vi ikke gjøre annet enn å spekulere i.

 

En ting er sikkert, hadde de solgt en billig nedspecca iphone, så hadde det gått som hakkamøkk :-)

Lenke til kommentar

Overrasker meg att kun 11% av smartmobiler som selges har Symbian..

 

Er riktignok litt feil å sammenligne når det er omtrent kun en produsent (Nokia) som selger Symbian vs Android som selges av mange produsenter, men allikevell, hadde trodd de lå langt høyere... Spesiellt når man vet N8 er en mobil som selger meget godt.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er merkelig å se SE på topp her, til tross for at SE i resten av verden er knøttsmå...

 

Er iPhone begge modeller? Antar at 3GS fremdeles selges, liksom?

 

At en billigmobil ligger på toppen av Android, er ikke overraskende. At det derimot er av et merke som for største deler av Norge er helt ukjente, er derimot litt mer overraskende.

 

Og at det ligger en toppmodell på tredjeplass vil jeg også anse som svært overraskende...

 

Det at SE ligger på topp nå er vel fordi de utmerker seg veldig på Android fronten i det siste, jeg kan ikke komme på en negativ ting om de når det gjelder nyeste generasjon SE android telefoner

Lenke til kommentar

Overrasker meg att kun 11% av smartmobiler som selges har Symbian..

 

Er riktignok litt feil å sammenligne når det er omtrent kun en produsent (Nokia) som selger Symbian vs Android som selges av mange produsenter, men allikevell, hadde trodd de lå langt høyere... Spesiellt når man vet N8 er en mobil som selger meget godt.

Det blir jo ikke feil å sammenligne når Apple til nå har solgt mest hos Netcom med en telefonmodell, og de nå såvidt er forbigått? Hvorfor skulle ikke Nokia klart det samme?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg synes det er merkelig å se SE på topp her, til tross for at SE i resten av verden er knøttsmå...

 

Er iPhone begge modeller? Antar at 3GS fremdeles selges, liksom?

 

At en billigmobil ligger på toppen av Android, er ikke overraskende. At det derimot er av et merke som for største deler av Norge er helt ukjente, er derimot litt mer overraskende.

 

Og at det ligger en toppmodell på tredjeplass vil jeg også anse som svært overraskende...

 

Det at SE ligger på topp nå er vel fordi de utmerker seg veldig på Android fronten i det siste, jeg kan ikke komme på en negativ ting om de når det gjelder nyeste generasjon SE android telefoner

Bare vent til de skal oppdateres, hoho!

Lenke til kommentar

Overrasker meg att kun 11% av smartmobiler som selges har Symbian..

 

Er riktignok litt feil å sammenligne når det er omtrent kun en produsent (Nokia) som selger Symbian vs Android som selges av mange produsenter, men allikevell, hadde trodd de lå langt høyere... Spesiellt når man vet N8 er en mobil som selger meget godt.

 

Altså, N8 og C7 ligger på åttende og niende plass... Så det er nok ikke så mange telefoner utenom de to som selger noe særlig, da...

Lenke til kommentar

Overrasker meg att kun 11% av smartmobiler som selges har Symbian..

 

Er riktignok litt feil å sammenligne når det er omtrent kun en produsent (Nokia) som selger Symbian vs Android som selges av mange produsenter, men allikevell, hadde trodd de lå langt høyere... Spesiellt når man vet N8 er en mobil som selger meget godt.

SE solgte Symbian for en tid tilbake. Godt de byttet plattform i tide. Symbian er et gammelt os som ikke er så godt egnet for smarttelefoner. Nokia har dessvere tviholdt på Symbian litt for lenge uten å ta skrittet over på et nytt og mer moderne OS. Dog ryktes det jo om Win 7 mobile, men vi har nok ikke sett deres siste Symbian telefon enda (og at de fremdeles vil tape markedsandeler)...

Lenke til kommentar

Overrasker meg att kun 11% av smartmobiler som selges har Symbian..

 

Er riktignok litt feil å sammenligne når det er omtrent kun en produsent (Nokia) som selger Symbian vs Android som selges av mange produsenter, men allikevell, hadde trodd de lå langt høyere... Spesiellt når man vet N8 er en mobil som selger meget godt.

 

Altså, N8 og C7 ligger på åttende og niende plass... Så det er nok ikke så mange telefoner utenom de to som selger noe særlig, da...

 

Men det skyldes nok att det er jo ikke stort flere mobiler som er lansert med Symbian^3 OS enda, bortsett fra E7 da som kom nylig.

Hadde det vært ett større utvalg Symbian^3 mobiler tilgjengelig hadde man nok garantert sett flere av de på topplisten også ;)

Lenke til kommentar

Rart at det ikke har skjedd før...

 

Det er to iPhone modeller.

 

Det er flere titalls Android modeller tilgjengelig.

 

For ikke å snakke om at Android-modellene appellerer til mange flere brukere, siden prisen på mange av modellene er mye lavere en noen iPhone.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
Raptor' timestamp='1304688995' post='17717133']

Rart at det ikke har skjedd før...

 

Det er to iPhone modeller.

 

Det er flere titalls Android modeller tilgjengelig.

 

For ikke å snakke om at Android-modellene appellerer til mange flere brukere, siden prisen på mange av modellene er mye lavere en noen iPhone.

Agree.

Lenke til kommentar
Raptor' timestamp='1304688995' post='17717133']

Rart at det ikke har skjedd før...

 

Det er to iPhone modeller.

 

Det er flere titalls Android modeller tilgjengelig.

 

For ikke å snakke om at Android-modellene appellerer til mange flere brukere, siden prisen på mange av modellene er mye lavere en noen iPhone.

Husk at Apple har seilt helt vanvittig bra på Ipod bølgen. De fikk et gigantisk forsprang pga. den enorme kundemassen som allerede hadde og var vant med disse. (Dessutene har det ikke bare vært 2 Iphones men 4.) Google har også vært veldig trege med å få implementert skikkelig støtte for alle relevante verdensdeler.

Endret av Vice
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...