Gå til innhold

Sniktitt: Samsung Galaxy Tab 10.1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Khaffner: Det er foreløpig ikke så mange slike i Norge, og det er snakk om en svært tidlig utgave vi her har sett på. Fullverdig test må vi nok vente med til det ferdige produktet er enda litt nærmere :)

 

del_diablo: Det er foreløpig vanskelig å si i antall timer, men det er et voldsomt stort batteri som sitter i dette nettbrettet - nesten 7000 mAh, så det tyder nå på at batteritiden kan bli helt ok.

 

bellduck: Rundt 5000 dreier seg om utgaven med 3G, og iPad med 3G starter omlag i samme område. Det var snakk om at ren Wi-Fi utgave ville lande rundtom 4500. Prisene er uansett ikke skrevet i stein ennå, så mye kan skje på en måned-halvannen.

Lenke til kommentar

del_diablo: Det er foreløpig vanskelig å si i antall timer, men det er et voldsomt stort batteri som sitter i dette nettbrettet - nesten 7000 mAh, så det tyder nå på at batteritiden kan bli helt ok.

 

6860 mah er vel omtrent det samme som i xoom og iPad...

 

Skal jeg forstå artikkelen slik at dere nå har fått sett på en ny oppdatert utgave av tab 10.1? For da den ble annonsert tidligere i år leste jeg flere steder at den ville komme uten hdmi.

 

Ellers er nok det største spørsmålstegnet ved denne hvordan softwaren blir. Den bør nesten være mer stabil enn xoom var ved lansering.

Lenke til kommentar

EirikLF:

iPad og Xoom har da også noen av de største batteriene som sitter i nettbrett. Vi har sett langt mindre i flere andre modeller. :)

 

Den har ikke innebygget HDMI-utgang, men via samme overgangskabel som brukes sammen med Galaxy S II kan den vise full HD via HDMI.

Lenke til kommentar

Frister veldig, men det spørs hvilket Android-nettbrett som blir valgt til sommeren. Heldigvis litt priskrig her nå, med så mange nettbrett ute på markedet.

 

Vekt og tykkelse er noe av det mest vesentlige, forrige Galaxy Tab er for tjukk.

 

Skal bli artig å skreddersy egne apps og se hva annet som dukker opp. :)

Lenke til kommentar

Når du står opp om morgningen så kan du få overblikk over følgene av å se på en honeycomb tablet:

  • Avtaler for dagen
  • Kalender
  • Nyheter
  • E-post
  • Sosiale medier
  • Været
  • Favorittkontaktene (google talk osv)
  • Start dine spillelister med musikk med et trykk på startskjermen!
  • Notater

Når du står opp om morgningen så kan du få overblikk over følgene av å se på en iPad tablet:

  • ?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Når du står opp om morgningen så kan du få overblikk over følgene av å se på en honeycomb tablet:

  • Avtaler for dagen
  • Kalender
  • Nyheter
  • E-post
  • Sosiale medier
  • Været
  • Favorittkontaktene (google talk osv)
  • Start dine spillelister med musikk med et trykk på startskjermen!
  • Notater

Når du står opp om morgningen så kan du få overblikk over følgene av å se på en iPad tablet:

  • ?

 

Klokka :p

Lenke til kommentar

Tok meg den frihet å justere innlegget ditt litt slik at det er mer i tråd med realitetene slik vi kjenner dem... :!:

 

Når du står opp om morgenen og har restartet tab'en for nte gang så kan du kanskje få et overblikk over følgende av å se på en honeycomb tablet dersom ikke alt har hengt seg igjen og/eller den er i ferd med å restarte nok en gang:

 

snip

Lenke til kommentar

Tok meg den frihet å justere innlegget ditt litt slik at det er mer i tråd med realitetene slik vi kjenner dem... :!:

 

Når du står opp om morgenen og har restartet tab'en for nte gang så kan du kanskje få et overblikk over følgende av å se på en honeycomb tablet dersom ikke alt har hengt seg igjen og/eller den er i ferd med å restarte nok en gang:

 

snip

 

Jeg har aldri hørt at dette har vært et problem med noen honeycomb tableter..? Har du selv problem med at din honeycomb tablet må restartes om morgenen?

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

iPad kan dra dit der pepperen gror for min del og de apple-fan boys og andre folk med lite konstruktive som blant annet kommer med utsagn der de også påstår at det er en blåkopi kan dra LITT lenger! anyway...jeg driter i prisen, for den kommer ikke til å skille seg så forferdelig mye ut uansett, og dessuten (etter å ha sett utallige previews...etc videoer), så har Samsung Galaxy 8.9 og 10.1 så mye funksjonalitet, widgets og "bruker tilpasninger" at Apple blir som å leke med legoklosser i forhold...

 

er det noen som er uenig med meg om dette så driter jeg i dere også! no offence, men sånn er det bare...

 

peace out! :new_woot:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...