Gå til innhold

Kan du kjøre nye Deus Ex? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rimelig standard maskinkrav i dag det der, blir artig å se hvor mye eyecandy man kan stille på til pc versjonen samt hvor mye bedre det ser ut da. Men Square Enix er vell ikke akkurat kjent for flott PC inganme grafikk, mer scriptet boss fighter og video snutter, noe jeg ikke setter pris på i det hele tatt. Men titlen er lovendet, så har et øye på dette.

Lenke til kommentar

*Puster lettet ut* :D

 

Gleder meg veldig til Deus Ex 3, selv om også jeg er litt skeptisk etter konsollifiseringen av "Invisible War", som jeg aldri har giddet å fullføre fordi jeg mister lysten hver eneste gang jeg har satt meg ned med det (PC-versjonen).

Endret av Sugarbeats
Lenke til kommentar

Syns pc-verden har blitt litt merkelig jeg. For noen år siden kunne jeg overhodet ikke vurdere å spille med AA og eyecandy på min gamle 1280x1024-skjerm med sånn passe midrange hardware (E6750 cpu, 3870x2 skjermkort, 4GB ram). Husker ikke helt hva slags hardware jeg hadde da Far Cry og Crysis kom på markedet, men husker jeg hadde store problemer med flyt i grafikken.

Idag har jeg en 1920x1200-skjerm, i5 750 cpu, ATi 5850 skjermkort og 4 GB ram, og i både MassEffect2, Portal2, BlackOps og NfS Hot Pursuit kan jeg skru alt på maks og fortsatt spille i 1920x1200. Noe har skjedd, og jeg syns egentlig ikke det er så gøy. Kjekt å kunne spille alt, men man trenger ikke lenger drømme om det feteste nye skjermkortet... kjedelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...