Gå til innhold

Apple fisker frem en frekkere iMac


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste aktuelle fra apple nå om dagen for meg er macbook air, og det er nok en stund til den oppdateres dessverre.

 

Eneste som er aktuelt for deg kanskje. ;) iMac er en helt fantastisk maskin til mitt behov. Finnes ingen aktuelle konkurrenter.

 

MacBook Air er absolutt en sexy maskin men den eier jo ikke ytelse. Dessverre.

Endret av phax
Lenke til kommentar

Eneste aktuelle fra apple nå om dagen for meg er macbook air, og det er nok en stund til den oppdateres dessverre.

 

Eneste som er aktuelt for deg kanskje. ;) iMac er en helt fantastisk maskin til mitt behov. Finnes ingen aktuelle konkurrenter.

 

MacBook Air er absolutt en sexy maskin men den eier jo ikke ytelse. Dessverre.

 

Selvfølgelig for meg, det er jo implisitt og dessuten skrevet eksplisitt i tillegg i innlegget mitt. iMac er en helt ok maskin, men i overkant dyr. Problemet med apples produkter på desktop er forsåvidt ikke imac, mer at imac er det eneste alternativet som er noenlunde reelt.

 

AtW

Lenke til kommentar

Herrejesus for en pris! Hva for man for en PC for denne prislappen? Er det noe spesielt med Apple som gjør at prisen blir så skyhøy for så "dårlige" specs?

 

Jeg trenger bare å bli opplyst, har aldri forstått prisen eller hypet rundt Apple.

Lenke til kommentar

Herrejesus for en pris! Hva for man for en PC for denne prislappen? Er det noe spesielt med Apple som gjør at prisen blir så skyhøy for så "dårlige" specs?

 

Jeg trenger bare å bli opplyst, har aldri forstått prisen eller hypet rundt Apple.

 

Prisen er ikke så alt for ille, igomed at man får med en relativt god skjerm, samt at maskinen er kompakt. Som sagt, imac er en helt OK maskin i seg selv, problemet er at det ikke er noe annet fornuftig priset desktopalternativ.

 

AtW

 

Dette gjør valget mitt litt værre. Har tenkt å kjøpe enten imac, eller bytte ut innmaten i pc'n.. Kommer på omtrent samme pris slik jeg ser det. Det jeg er mest skeptisk til er at jeg aldri har brukt mac før

 

Hva slags innmat skal du ha som kommer til omtrent samme pris som en imac?

 

AtW

Lenke til kommentar

Hadde egentlig droppet iMac-planene mine, og tenkte heller å oppgradere den traveren jeg allerede har, men kjenner nå at Macsuget nok en gang melder seg :blush: Heftig prislapp, men det er sikkert verdt det... (Aldri vært borti Mac før) Fint design og!

Lenke til kommentar

Herrejesus for en pris! Hva for man for en PC for denne prislappen? Er det noe spesielt med Apple som gjør at prisen blir så skyhøy for så "dårlige" specs?

 

Jeg trenger bare å bli opplyst, har aldri forstått prisen eller hypet rundt Apple.

 

Nå må du huske på at du får en 27" skjerm av god kvalitet med 2560x1440 oppløsning inkludert i prisen. Tar du det med i regnestykket blir det ikke så ille skal du se.

 

Dette gjør valget mitt litt værre. Har tenkt å kjøpe enten imac, eller bytte ut innmaten i pc'n.. Kommer på omtrent samme pris slik jeg ser det. Det jeg er mest skeptisk til er at jeg aldri har brukt mac før

 

Finner du ut at du ikke mac så er det ikke verre enn at du installerer Windows 7 på maskinen. :)

Endret av phax
Lenke til kommentar

Alt dette, til den nette pris av 39 999,-

 

Edit: Pris var allerede opplyst om i artikkelen. Søren heller, det ødela min perfekte punchline

 

Hvor kommer denne prisen inn i bildet egentlig?

Apple vet å ta seg betalt for iMac da det knapt finnes reelle alternativer på markedet av typen "maskinen pakket kompakt rett inn i skjermen" oppsett, eneste konkurrentene blir vell Asus og MSI med sine Atom opplegg med vesentlig dårligere skjerm og spesifikasjoner? Og de er jaggu ikke stort bedre priset de heller utifra hva du faktisk får for pengene av ytelse og kvalitet.

 

 

En viktig ting å understreke med iMac 27" er jo at den bruker samme paneltype som Dell UltraSharp U2711 og dette er en veldig god skjerm med flott oppløsning som i seg selv koster 6'500kr++ og tar vi dette med i betraktningen og legger til det faktum at det knapt finnes andre reelle alternativer av denne typen PC-oppsett og vi legger til at den kjører Mac OSX så er egentlig ikke prisingen så fryktelig ille alt tatt i betraktning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...