Gå til innhold

Se video av Galaxy Tab 8.9


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MikkelTM: joda, du kan utvidde minne med microSD

 

Svedge: blå kopi av ipad? er du skækk? bare fordi den har en knapp som ligner litt og har kanskje litt av den samme dimensjonen så betyr det ikke at det er en kopi! se på OS ffs! det er der de skiller seg ut, ikke på hvordan de er bygget, den kan for pokker ikke være formet som en trekant heller!

 

LITT mer konstruktiv kritikk er du snill!!

Lenke til kommentar

Haha, en sort overflate, for et konsept. Er vel ikke så veldig aktuelt å ha en hvit skjermoverflate heller.

De kopierer ikke, de kjører samme stil; minimalistiskt.

Men for de som fortsatt mener de kopierer:

Artig at en kopi er bedre enn orginalen da :D

Endret av Möllers Tran
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Som Apple hateboy, vil jeg ikke ha noe som har 99% likt design med Apple produkter ;).

Må si jeg lo godt av dette innlegget når man snakket om "design" og viste bilder av sorte avrundede firkanter :p

Lenke til kommentar

Jallaandroid til 1000 kr? Jeg kommenterer artikkelen om dette nettbrettet etter å ha sett videoer av den.

Broren min har en galaxy S og det er ikke noe bedre der.

 

Jeg er over gjennomsnittet interessert i mobiltelefoner og jeg vil si jeg har sett en del reviews og testet en del selv.

 

Man skal få bruke hva man vil, men jeg kommer aldri til å skaffe meg en droid før dette er fikset.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jallaandroid til 1000 kr? Jeg kommenterer artikkelen om dette nettbrettet etter å ha sett videoer av den.

Broren min har en galaxy S og det er ikke noe bedre der.

 

Jeg er over gjennomsnittet interessert i mobiltelefoner og jeg vil si jeg har sett en del reviews og testet en del selv.

Man skal få bruke hva man vil, men jeg kommer aldri til å skaffe meg en droid før dette er fikset.

 

 

Da er det nok bare å fikse deg selv, for det er brukeren som ikke klarer å opprettholde mobilen sin rask at du opplever hakking. min galaxy s finnes ikke hakking eller lag på.

Dette er ikke ios, hvor alt gjøres i det skjulte uten at du aner akuratt hva den driver med. Med Android så har en kontroll.

Kontroll er også negativt for mindre teknologi-interesserte da det bringer til flere BRUKERFEIL.

 

You do the math.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...