Gå til innhold

Sony-krisen vokser seg større (PC, PS3, PSP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Spillere vil visstnok få 30 dagers gratis spilletid som trøst for nedetiden."

For et fantastisk plaster på såret! ....

Nei nå har jeg fått nok av Sony.

 

Spillere får kanskje en nedetid på et par uker, hva ser du for deg er et rimelig plaster på såret?

 

Det er trist at Sony skulle bli angrepet såpass hardt av hackere, det tyder jo på at enten så har hackerene gjort en formidabel jobb og gikk virkelig inn for å skade Sony eller så har Sony rett og slett hatt for dårlig sikkerhet.

Lenke til kommentar

De har på en måte godt av det mens det på den annen side er synd. Kanskje de lærer å verne om sine brukere på en bedre måte, men det er synd det er dette som må til. Og det er jo ikke kun Sony det går ut over, det er også oss som forbrukere.

 

Håper også Microsoft tar dette til etterretning og tar noen forhåndsregler for å sikre sine kundebaser bedre.

Lenke til kommentar

Gratis spilletid? PSN er da allerede gratis. Gi meg i stedet noen nedlastbare spill.

 

Men det er bra det skjer litt på spillfronten. Det er sånt her som skaper spillhistorie. Det ville vært kjedelig hvis alt hele tiden var fullstendig forutsigbart og statisk.

 

Det er snakk om SOE kunder her da Spartapus, ikke PSN.

 

Dette er det som er sagt for PSN:

 

"• Each territory will be offering selected PlayStation entertainment content for free download. Specific details of this content will be announced in each region soon.

• All existing PlayStation Network customers will be provided with 30 days free membership in the PlayStation Plus premium service. Current members of PlayStation Plus will receive 30 days free service.

• Music Unlimited powered by Qriocity subscribers (in countries where the service is available) will receive 30 days free service.

Additional “Welcome Back” entertainment and service offerings will be rolled out over the coming weeks as the company returns the PlayStation Network and Qriocity services to the quality standard users have grown to enjoy and strive to exceed those exceptions."

Endret av EmpireNO
Lenke til kommentar

Gratis spilletid? PSN er da allerede gratis. Gi meg i stedet noen nedlastbare spill.

 

SOE har ingen tilknytning til PSN bortsett fra at begge tilhører samme firma. SOE kan tilby gratis spilletid, PSN kan tilby gratis spill (Noe jeg tror de gjør).

 

Edit: Jeg har en SOE-konto med Everquest 2, Vanguard og DC Universe Online.

Kredittkort informasjon har jeg alltid fjernet etter kjøp av spilletid, kan jeg fortsatt være rammet av denne "krisen" ?

Har de lagret kredittkortinfo i en database selvom jeg har fjernet det fra nettsidene?

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Gratis spilletid? PSN er da allerede gratis. Gi meg i stedet noen nedlastbare spill.

 

SOE har ingen tilknytning til PSN bortsett fra at begge tilhører samme firma. SOE kan tilby gratis spilletid, PSN kan tilby gratis spill (Noe jeg tror de gjør).

 

Edit: Jeg har en SOE-konto med Everquest 2, Vanguard og DC Universe Online.

Kredittkort informasjon har jeg alltid fjernet etter kjøp av spilletid, kan jeg fortsatt være rammet av denne "krisen" ?

Har de lagret kredittkortinfo i en database selvom jeg har fjernet det fra nettsidene?

 

Etter det jeg har lest så gjelder det kun en database fra 2007, så dersom du ikke var kunde av SOE før 2007 så er det vel liten sannsynlighet for at du er med her. Og i tillegg for kunder med direct debit fra Nederland, Spania, Østerrike, og Tyskland.

Endret av EmpireNO
Lenke til kommentar

SOE? Tydelig at jeg ikke har fulgt med. Etter at konsollene gikk online skjer det altfor mye altfor fort for en stakkars old school gamer som er vant med at systemene er statistiske gjennom hele livsløpet.

 

Vel, SOE er et ganske gammelt selskap som opprinnelig ikke hadde noe med konsollene og gjøre. Er fra tiden før konsollene hadde noen utpreget onlinetjeneste...hvis jeg ikke tar helt feil ehe :blush:

Endret av g.i.r.l.
Lenke til kommentar

Nå er det noen som ikke liker Sony helt ute der.. =/

 

Synes litt synd på Sony, selv om jeg ikke er rammet av noen av de tilfellene.

 

Enten så er det noen som er kjempegrådige som trur de ikke kan klare å tjene godt nok på PSN-infoen eller så hater de virkelig Sony.

Får håpe de blir stoppet snart..

Lenke til kommentar

Faktisk livredd for dette her. Har både VISA og Mastercard lagret på PS3'en min.

Nå håper jeg at de kortene jeg hadde i 2007 er utdatert, husker ikke.

PS3 trenger ikke bankid, så den lagrer alt av kortnummer og cvc nummeret ditt. Så har dem dette så fy faen. Ikke nok med det, brukernavn og passord som garantert er felles for mange andre ting også.

Lenke til kommentar

Faktisk livredd for dette her. Har både VISA og Mastercard lagret på PS3'en min.

Nå håper jeg at de kortene jeg hadde i 2007 er utdatert, husker ikke.

PS3 trenger ikke bankid, så den lagrer alt av kortnummer og cvc nummeret ditt. Så har dem dette så fy faen. Ikke nok med det, brukernavn og passord som garantert er felles for mange andre ting også.

Ja, de lagrer kortnummeret ditt. NEI de lagrer ikke cvc nummeret ditt, det har de ikke lov til. Ingen har lov til og lagre et CVC nummer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...