Gå til innhold

Blir mai årets spillmåned? (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser mest fram til Brink her. Håper bare det ikke er litt "meh" når man endelig får prøvd det. Litt skummelt med disse spillene hvor man sakte men sikkert unlocker diverse ting, siden jeg ofte ender opp med å spille de mye mer enn jeg ellers ville ha gjort (f.eks. Crysis 2 mp)

 

The Witcher 2 virker også bra, men er veldig usikker siden det vel har akkurat den typen slåssesystem jeg ikke liker (prøvde demoen til det første spillet). Men nå skal de vel også har gjort noen forandringer der, så kanskje..

Lenke til kommentar

Det eneste interessante for min del er Brink, hvis det da lever opp til forventningene. Men vet ikke hvorfor dere sammenligner med Borderlands siden spillene virker forskjellige i alt annet enn grafikkstil. Borderlands er forøvrig et av de beste spillene denne generasjonen.

Synes Brink ser mer eller mindre ut som TF2 med annen stil, håper det blir bra.

 

Men men, selv om Mai kanskje har en bra konsentrasjon av topp-spill (hadde vært enda bedre hvis Duke hadde kommet til tida), så tror jeg fortsatt måneden vil blekne godt i forhold til hva som kommer om høsten, stor-spilla er bare litt for spredd ut til å kalle en av månedene den beste :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...