Gå til innhold

Høyoppløste HTC-modeller lekket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har min Motorola Atrix 4G med denne oppløsningen allerede, velkommen etter HTC!!

 

Spørs om ikke HTC blir før motorola med denne oppløsningen i europa, så vidt jeg vet er ikke atrix lansert noen andre plasser en USA.. men de to firmaene har forskjellige strateiger, motorola og LG jobber hardt for og være først.. Mens HTC har ofte litt mer gjennomført software optimalisering og kommer litt etter de andre..

 

EDIT: Smalltimer skrev: Tror HTC i lengden taper på å produsere så sinnsykt mange forskjellige modeller. De vil slite med å holde telefonene oppdatert, og når Android jevnlig kommer med oppdateringer, vil telefonene fort bli utdatert.

 

Jeg tror ikke de vil tape på det, det er noe av det samme som nokia gjorde før.. de lanserte enormt mange telefoner og de gikk bra for dem.. så ikke sikkert det er så negativt for HTC..

De har en jobb og gjøre med software updates, men tror det er litt slik at så fort man har laget software updaten til f.eks Desire S, så kan den sammen updaten brukes på Incredible S.. Bare med noen små forandringer..

Men det vet jeg egentlig ikke helt, er enig at det kan bli mye arbeid der..

Endret av Lionel_Luthor
Lenke til kommentar

Det eneste problemet med HTC i mine øyne, er at etter å ha hatt Samsung Galaxy S, så er skjermene et stort tilbakeskritt! Hadde en SGS og kjøpte DHD. Har bestilt SGS II, og vil aldri vurdere HTC igjen før de og kommer med tilsvarende skjerm.

 

helt enig..

 

Jeg vurderer HTC Sensation vs Galaxy S2 som min neste telefon.. høyere oppløsning er fristende, men reviews sier at skjermen til S2 er så sykt bra. At de savner ikke den høyere oppløsningen..

Lenke til kommentar

Så, det har gått omtrent ett år, og ryktene sier at HTC kommer med noe som nesten er like bra som iPhone 4. Hurra.

 

Vist vi ser på HTC Sensation, så vil jeg si den overgår iphone 4 på nesten alle områder.. nå vil jo den være i butikken omtrent samtidig som vi får sett hva iphone 5 vil innholde..

 

Vist du kun tenker på oppløsningen på skjermen, som artikkelen hovedsakling handler om, så har du rett. Men jeg vil tro at oppløsningen på skjermen ikke bare er opp til produsentene, men dreier seg også om hvor fort utviklingen til android går.

 

Og HTC oppgradere oppløsningen litt og litt, mens apple holder en oppløsning i flere år. Også kommer de med en kratig oppgradering.. Hvertfall det vi har sett til nå.. Så vist man ser på det en annnen måte, så har iphone hengt etter hva HTC har fått til i en lengre tid, frem til iphone 4..

Endret av Lionel_Luthor
Lenke til kommentar

Så, det har gått omtrent ett år, og ryktene sier at HTC kommer med noe som nesten er like bra som iPhone 4. Hurra.

Jeg har null problemer med synet mitt (19 åring her), og jeg får helt og holdent ikke til å se enkeltpiksler på Iphone 4 sin skjerm. Såvidt jeg får det til på andre høyopløste skjermer, så jeg synes ikke det er nok til å kalle dem "dårligere". Faktisk så vil jeg mye heller ha en Samsung Galaxy S-skjerm enn Iphone 4 sin, rett og slett pga størrelsen. Sånn sett er ikke Iphone 4 "best" på skjerm.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...