Gå til innhold

PoV er klar med verstingskjermkort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare jeg som får assosiasjoner til voksenfilmindustrien av det fianavnet? ;-)

 

Ellers burde det jo være et meget stort potensiale for overklokking av dette kortet siden den samme GPUen kjører i 797Mhz på EVGA's super overclockversjon. Tenke seg til om man klarer å få denne hastigheten på GTX 590. Fenomenal ytelse+ 30% = sikle sikle

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som får assosiasjoner til voksenfilmindustrien av det fianavnet? ;-)

 

Ellers burde det jo være et meget stort potensiale for overklokking av dette kortet siden den samme GPUen kjører i 797Mhz på EVGA's super overclockversjon. Tenke seg til om man klarer å få denne hastigheten på GTX 590. Fenomenal ytelse+ 30% = sikle sikle

Jenna Haze Pov ftw

Lenke til kommentar

Åssen blir dette med tanke på "power-limiteren" og sånt på kortet da ?

 

Og det er 2x 8pin tilkoblinger .. dvs 300w tilført + 75w fra pci-express porten, vil ikke dette uansett begrense kortet for mye ? Eller har "modderne" måter å omgå dette på ? :)

 

På AMD 6990 kortene kan du overklokke de slik at de drar 450W ved hjelp av en hardwarebryter på kortet, tolker dette til at 375W-grensen er en teoretisk begrensning som man kan overstyre manuelt, på egen risiko såklart.

Lenke til kommentar

Bortkastet.

 

Kjøp referansekort, og sett på blokk + klokk selv!

 

Akkurat når det kommer til vannblokker syns eg egentlig det er greit å beholde garantien/reklamasjonsretten for et par hundrelapper ekstra.

 

Nå kommer vel folk flest til å overklokke når de kjøper et slikt kort, så da er garantien allerede ødelagt.

Lenke til kommentar

Bortkastet.

 

Kjøp referansekort, og sett på blokk + klokk selv!

 

Akkurat når det kommer til vannblokker syns eg egentlig det er greit å beholde garantien/reklamasjonsretten for et par hundrelapper ekstra.

Dette er jeg enig i, men min erfaring er at kort med ferdigmontert vannblokk ofte er mye dyrere enn de burde være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...