Gå til innhold

Den Store XBLA-tråden


Mr. Pants

Anbefalte innlegg

Noen som har testet Game Room enda?

Jeg testet det i dag. 240 points per spill er litt for dyrt, men jeg fikk et godt inntrykk av programmet.Det var enkelt å innrede spillehallen, og Jungler er genialt. :) Spillutvalget er fortsatt ganske tynt, men jeg regner med at spillene vil komme etter hvert.

 

Det siste ankepunktet mitt er at Game Room var litt ustabilt. Jeg hadde problemer med frysing og treg loading. Her har MS og Krome Studios fortsatt noe å gå på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan du forklare meg hvordan jeg får mer bensin? Skjønner ikke så mye av det spillet, kjøpte det når Game Room kom ut.

Du får vanligvis full tank etter du har passert et checkpoint. De blinkende bilene du kan samle mens du kjører løp gir deg også litt bensin.

 

Jeg vet ikke hvor mye du har spilt spillet, men har du satt deg inn i kontrollsystemet? Bruk X til å gasse etter du har nådd høy nok fart med A. Det er slik man girer opp.

Lenke til kommentar

Nå har jeg oppdatert førsteposten. Jeg har lagt til en rekke nye spill, og jeg har satt spillene fra januar, februar og mars inn i en klamme.

 

Her er en liten oversikt over allerede lanserte spill som dere kanskje burde ta en titt på:

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

% = Gamerankings snitt

 

PB Winterbottom 84,97%

Megaman 10 83,95%

Darwinia+ 81,50%

Perfect Dark 81,44%

Toy Soldiers 80,85%

Chime 80,59%

Lazy Raiders 78,87%

Greed Corp 77,12%

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Zeno Clash er fantastisk! Jeg testet trialen før jeg kjøpte spillet, men det tok ikke lang tid før jeg ble bergtatt av verdenen spillet tar sted i.

 

Vesenene, omgivelsene og historiene er så underlige og merkelige at jeg ikke har noen vansker med å anbefale spillet til folk som er ute etter en original opplevelse. Spillet ser også veldig lekkert ut til å være et XBLA-spill. Løp og kjøp!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Blacklight: Tango Down kommer 'summer 2010'.

Blacklight, Breach, Lead & Gold og Monday Night Combat. Det virker som om at FPS-feberen har begynt å spre seg til de digitale tjenestene. Jeg antar at vi kan takke suksessen til BF 1943 for denne utviklingen.

 

En annen tendens er hvordan det begynner å flere spill med større budsjett til XBLA. Som f. eks Shadow Complex, Hydro Thunder Hurricane, Joy Ride og Hydrophobia.

 

Det blir spennende å se hvordan det utvikler seg videre.

Lenke til kommentar

Synes det er bra at det kommer flere multiplayer spill i de digitale distribusjonskanalene. Terskelen er mindre for å kjøpe et spill til 94,- mot et AAA-spill som gjerne koster 400-500,- i norske butikker. Lett at jeg kjøper et sånt spill kun for en helg med kompiser, gaming og noe godt i glaset.

Lenke til kommentar

Hydro Thunder Hurricane ser lovende ut. Jeg klør etter en god og overdreven arcade-racer for tiden, så jeg håper at HTH eller Joy Ride kommer ut snart.

 

Featuring all-new, over-the-top themed environments, rocket-powered speedboats, gorgeous visuals, and amazing dynamic water physics, Hydro Thunder Hurricane is the adrenaline dripping sequel fans have been waiting for

Preview

 

http://www.youtube.com/watch?v=Kv2aASVDUcE

 

Videoklipp:

 

Lost Babylon

Paris sewer gauntlet

Monster Island

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg kjøpte meg Shadow Complex, Sensible Soccer, 3 vs 3 NHL, Zeno CLash og Castle Crashers i går kveld. Har nå prøvd litt av dem alle, men det var uten tvil Zeno Clash som fengslet meg mest. Det traff meg midt i hjertet med sin perverst fremmede verden. Det føles som om jeg er en 10 år gammel gutt som utforsker et spill for første gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...