Gå til innhold

– Realisme for realismens skyld er verdiløst (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men når kommer betaen? jeg kjøpte egentlig Medal of honor kun for å få tilgang til betaen..

 

lurer jeg også på.

Kjøpte medal of honor på Xbox 360, men spilte det aldri noe særlig, så eneste grunnen til at jeg har behold det er for å teste BF3, men desverre så får jeg nok kun betaen på 360 selvom jeg helst ville hatt den på PC da jeg skal ha spillet på PC...

Lenke til kommentar

Jeg har lyst til å glede meg, men er skeptisk etter Bad Company 2 og Medal of Honor online. Vil alle fortsatt slenges sammen uten mål og mening, eller kan vi bli delt inn i grupper der vi får sloss mot folk som er like dårlige som oss selv? Hvis jeg blir nødt til å havne sammen med nerder som skyter meg fra hundre mils avstand et kvart sekund etter at jeg har spawnet gidder jeg ikke vurdere det engang. Som han sa, balanse er svært viktig. Men balanse mellom spillerne er minst like viktig som balanse mellom våpen og kjøretøy.

Lenke til kommentar

Jeg har lyst til å glede meg, men er skeptisk etter Bad Company 2 og Medal of Honor online. Vil alle fortsatt slenges sammen uten mål og mening, eller kan vi bli delt inn i grupper der vi får sloss mot folk som er like dårlige som oss selv? Hvis jeg blir nødt til å havne sammen med nerder som skyter meg fra hundre mils avstand et kvart sekund etter at jeg har spawnet gidder jeg ikke vurdere det engang. Som han sa, balanse er svært viktig. Men balanse mellom spillerne er minst like viktig som balanse mellom våpen og kjøretøy.

Du velger jo server selv da, så det må du jo nesten se an. Men uansett så ser jeg ikke problemstillingen din, da jeg var ny på BC2 og ikke hadde spilt FPS på ~1 år hadde jeg ingen problemer med at de andre var så mye bedre enn meg, det bare kom av seg selv. Og etterhvert når jeg ble dritgod i spillet så så jeg at de aller fleste som spiller på 1 server er dårlig til middels med noen få unntak, så det kan da umulig være så kjipt selv for nybegynnere.

Lenke til kommentar

Jeg har lyst til å glede meg, men er skeptisk etter Bad Company 2 og Medal of Honor online. Vil alle fortsatt slenges sammen uten mål og mening, eller kan vi bli delt inn i grupper der vi får sloss mot folk som er like dårlige som oss selv? Hvis jeg blir nødt til å havne sammen med nerder som skyter meg fra hundre mils avstand et kvart sekund etter at jeg har spawnet gidder jeg ikke vurdere det engang. Som han sa, balanse er svært viktig. Men balanse mellom spillerne er minst like viktig som balanse mellom våpen og kjøretøy.

 

 

Matchmaking er det værste som har skjedd FPS sjangeren spør du meg, Vil ha friheten til å velge hvem og hvor jeg skal spille. og ikk en cod løsning som du sikkert er vant med.

 

Har alltid valgt Battlefield.no for deres regler ang baseraping osv :)

Lenke til kommentar

Jeg har lyst til å glede meg, men er skeptisk etter Bad Company 2 og Medal of Honor online. Vil alle fortsatt slenges sammen uten mål og mening, eller kan vi bli delt inn i grupper der vi får sloss mot folk som er like dårlige som oss selv? Hvis jeg blir nødt til å havne sammen med nerder som skyter meg fra hundre mils avstand et kvart sekund etter at jeg har spawnet gidder jeg ikke vurdere det engang. Som han sa, balanse er svært viktig. Men balanse mellom spillerne er minst like viktig som balanse mellom våpen og kjøretøy.

 

Når jeg startet å spille Battlefield BC2 hadde jeg nesten aldri spilt noen "realistiske" FPS-spill før (litt BF: Vietnam og BF2, men ikke mye), og jeg kom ganske så godt inn i det relativt raskt.

 

Jeg vil anbefale deg å spille på en server som TV2 hvor det generelt sett er ganske mange halvdårlige spillere, og kanskje spille medic i starten. Det er en klasse som er relativt enkel og spille, men klarer likevel å gjøre mye for teamet.

 

Det er også uendelig mye morsommere hvis du spiller med venner og har mumble/ventrilo o.l. i bakgrunnen. Jeg ville prøvd en gang til hvis jeg var deg, for Battlefield Bad company 2 er et herlig spill! :)

Lenke til kommentar

Jeg har lyst til å glede meg, men er skeptisk etter Bad Company 2 og Medal of Honor online. Vil alle fortsatt slenges sammen uten mål og mening, eller kan vi bli delt inn i grupper der vi får sloss mot folk som er like dårlige som oss selv? Hvis jeg blir nødt til å havne sammen med nerder som skyter meg fra hundre mils avstand et kvart sekund etter at jeg har spawnet gidder jeg ikke vurdere det engang. Som han sa, balanse er svært viktig. Men balanse mellom spillerne er minst like viktig som balanse mellom våpen og kjøretøy.

 

 

Matchmaking er det værste som har skjedd FPS sjangeren spør du meg, Vil ha friheten til å velge hvem og hvor jeg skal spille. og ikk en cod løsning som du sikkert er vant med.

 

Har alltid valgt Battlefield.no for deres regler ang baseraping osv :)

 

Å velge hvem man vil spille med er greit nok. Problemet er å velge hvem man ikke vil spille med. Det er greit å velge server selv, men det gjør jo alle andre også. Resultatet er at det er ikke noe problem for folk på høyt level å dukke innom en server jeg er på og bare plaffe løs for litt enkel XP. Ellers har vi jo folk som kan jobbe sammen og velger seg lette mål (meg) som bare løper rundt alene og prøver å venne seg til brettene og selve spillet. Om det ikke er mulig å ha en FFA utelukkende med spillere som er like dårlige som meg er det null vits for meg å vurdere det engang. Mange spill har Ranked og Unranked matcher. Hvorfor kan ikke Battlefield også ha noe sånt? Vil du plaffe ned nybegynnere er det fritt frem, men vil du kun spille mot folk på din egen rank kan du gjøre det også. Begge sider vinner, og begge er fornøyde. Det må da være bedre enn å utelukkende satse på eliten? Heroes of Newert ble ødelagt før det i det hele tatt rakk å starte fordi folk sa klart ifra at kun eliten er velkommen, og jeg hadde inderlig håpet det samme ikke gjaldt B3. Ser ut til at jeg tok feil. :(

 

(dette var et generelt svar, ikke rettet mot deg personlig)

Endret av PityTheFool
Lenke til kommentar

Går an å filtrere søk etter ranked/unranked i Battlefield også, men jeg ser ikke for meg at det er så mange unranked-servere på luften. I forhold til BC2 finnes det en del servere som opererer med en øvre grense på player rank, slik at du møter motstand som ikke har hundrevis av timer mer enn deg i spillet.

 

Ellers er bf.no sine FairPlay-servere greie steder å være - fokuset ligger på være bedre enn motstanden, ikke kjipere enn dem.

Lenke til kommentar

Går an å filtrere søk etter ranked/unranked i Battlefield også, men jeg ser ikke for meg at det er så mange unranked-servere på luften. I forhold til BC2 finnes det en del servere som opererer med en øvre grense på player rank, slik at du møter motstand som ikke har hundrevis av timer mer enn deg i spillet.

 

Ellers er bf.no sine FairPlay-servere greie steder å være - fokuset ligger på være bedre enn motstanden, ikke kjipere enn dem.

 

Øvre rank høres bra ut. Om det fungerer i praksis blir det kanskje et kjøp. Vi får se.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...