Gå til innhold

Hvordan føles det å buksprette noen? (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

synes de tankene fra utviklern virker helt på trynet.Jeg vil bare drepe fiender brutalt med masse våpen og blod og gørr overalt.Synes NG burde holde vanskelighets graden og ikke gjøre det mer tilgjengelig,spillet blir jo mer noob friendly.NGS1 er det vanskeligste spillet jeg har spilt og klarte faen ikke og runde det på very hard engang,men på NGS2 klarte jeg og fullføre det på mentor.

Det blir jo altfor lett hvis de skal gjøre det lettere enn NGS2 var.Var respekt og runde NG,men hvis de velger og ta det lettere blir det ikke like så.

Lenke til kommentar

Med lettere vanskelighetsgrad forsvinner også finesse, fordi du ikke har bruk for det (tenk DA:O vs DA2). Det som også skjer når dem gjør det lettere på "normal" vanskelighetsgraden, er at det blir ett enormt hopp opp mot neste (av min erfaring that is). På denne måten blir ofte normal for lett, og "hard" for vanskelig :p

Lenke til kommentar

Ninja Gaiden 2 (360) er helt spillbart på de vanskeligere gradene. Poenget er at det krever så mye tid og tolmodighet til å lære spillet "utenant". Dette er det mange som ikke mestrer eller gidder. Da sier jeg ; så synd for dem, siden de går glipp av følelsen og mestre den barskeste ninjaen tv-sjermen har vist, og tro meg den følesen er god.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...