Gå til innhold

– Det beste spillet vi har lagd (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et spørsmål : Hva går spillet egentlig ut på ?

Lest masse om det, og har portal 1.

Sluttet å spille spillet fordi de ble (Min mening) utrolig kjedelig i lengden.

Det eneste eg husker som faktisk var litt ''morsomt''... ikke de helt rette ordet men, å skyte en portal på hver sin side i en gang. Da kunne liksom eg gå ned (eller opp) i en evig trapp.

 

Er det et slags pusle spill ?

Eg gjekk og gjekk i mange hvite rom med noen plasma lignende kuler som føk rundt. Alt eg gjor var å skyte en portal i veien til denne kulen også åpnet det seg en ny dør til en heis.

 

Eg forventet et spill litt som half life, eller skytespill. Men Portal vridde hjernen litt, ihvertfall med tanke på førsteinntrykk.

Spesielt når du har forventninger.

Lenke til kommentar

Repeterer meg selv ad nasuem føler jeg, men herre gud jeg ser så forbanna mye frem til dette.

 

Nå skal jeg ikke ukritisk svelge Gabe Newell sine påstander rått, men alt Valve tar i er meget polert, fra lyddesign til stemmeskuespill til grafikk - så jeg føler vel at det er forholdsvis trygt å stole på mannen.

Lenke til kommentar

Den perfekte. Portal slutter når du vil ha bare mer, den perfekte tid å gi seg på - på høyden. Ikke noe dødtid, ikke noe repetisjoner av ting du har gjort hundre ganger, ikke noe dørgende kjedelige stunder uten innhold - bare en tur igjennom det ene testkammeret etter det andre.

 

Lengden i Portal 2 er noe som bekymrer meg, samtidig er det jo delt i to og med betraktelig fler elementer så en økt lengde er naturlig i så måte.

Lenke til kommentar

Jes synes det var helt greit at Portal var kort. Hvert testkammer var bra og hadde forskjellige kombinasjoner av oppgaver slik at det ikke ble ensformig. Med flere testkamre, kunne det potensielt bli ensformig og kjedelig. Jeg gleder meg iallefall til Portal 2 og spent på co-op.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...