Gå til innhold

Anmeldelse: Splinter Cell 3D (3DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det avhenger vel av hvor man retter blikket. Har selv skaffet meg Pilotwings og Ridge Racer, og også prøvd Street Fighter. Alle de tre er vel verdt pengene, polerte og flotte spillopplevelser.

 

Er egentlig litt fristet til å titte på Chaos Theory; svakhetene som nevnes virker ikke helt nok til å trekke en 9/10 ned til en 4/10, med mindre dårlig bruk av 3D i seg selv anses å være avgjørende—som vel kanskje gir mening når man først har betalt overpris for en konsoll fordi den kan vise 3D uten briller. :)

Lenke til kommentar

Skuffende at så mange av spillene til 3DS er så dårlige....

 

Dette er jo lanseringssyndromet, man trenger titler for å selge en konsoll fra start. Da får det heller være at kvaliteten er laber, folk kjøper i hvert fall ikke en konsoll uten spill.

 

Sant så sant AltF4. Skal bli spennende å se når god spillene kommer, er redd fristelsen kan bli for stor for meg da... :p

Lenke til kommentar

Kjøpte en 3ds ikke så mangen dager etter release sammen med street figther. street fighter var bra portet over... Akuratt som orginalen... Men street fighter i seg selv faller dårlig i smak hos meg.... Pga. Tempo... Så jeg kjøpte splinter cell 3D dagen etter... Spillet var og, men er en reprise av chaos theary, noe som took vekk gleden. Å så er noen av banene simplet ned endel, noe som ikke faller i smak... Syntes det er latterlig at de tar 400kr for dette... Da man lett kan kjøpe det gamle, som er mye bedre for 49-99kr på nett...kriminelt... Så ingen av spillene jeg har kjøpt til 3Ds har falt i smak... Kansje noen av nintendo sine egne titler vil redde dette... Syntes det er igrunn vilt slik det har blitt.... Føler det er mye lureri i spillebransjen, spesielt i håndholdte spill... Skulle ønske Real Racing 2 var på 3DS. Syntes ikke 3ds spill er vært full pris, sammen lignet med hva man får på Appstore for samme prisen... Another fail!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...