Gå til innhold

A Song of Ice and Fire blir rollespill (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Awesomeness. Fantastisk bokserie.

Liker du gode historier / semi fantasy og ikke har lest disse så har du virkelig gått glipp av noe. Den neste boken i serien kommer ut i juni ca.

Kun The Malazan Book of the Fallen er i nærheten imo.

Hvis vi bytter rekkefølge på hvilken som er best ... neida, jeg skal ikke diskutere det her, men er jo bøker som er ansett som noe av det beste innen fantasy genren hos de fleste. Ikke mine personlige favoritter da jeg har en del andre forfattere jeg foretrekker, men er veldig mange som er enig med deg der.

 

Lurer dog på om dette blir en hastverksjobb for å få penger pga tv serien ... i så fall blir nok kvaliteten dårlig :/

Lenke til kommentar

Awesomeness. Fantastisk bokserie.

Liker du gode historier / semi fantasy og ikke har lest disse så har du virkelig gått glipp av noe. Den neste boken i serien kommer ut i juni ca.

Kun The Malazan Book of the Fallen er i nærheten imo.

 

 

Særr? Kommer den neste boken til sommern? Endelig, har bare venta 7 år på at George skal somle seg til å skrive den ferdig.. Må lese hele serien igjen får å huske handlingen :p

Lenke til kommentar

TV-seriens "dire-wolf" av det jeg har sett så litt mer ut som en hund... ikke skumle nok!

Får håpe det blir noen bedre bilder etterhvert :)

 

Du må huske at på dette tidspunktet i bokserien så er de fortsatt ganske unge. Du må også huske at ulver ER hunder, det som er forskjellig mellom en vanlig ulv og en dire wolf er at dire wolfene blir større, sterkere og mer brutale. Men i serien har de ennå ikke rukket å bli voksne, så at barneulvene ser ut som voksne hunder er da ganske så raus skildring synes jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...